بازگشت به صفحه کامل
معاون سازمان ثبت اسناد و املاک استان يزد:

شروع به کار رئیس جدید اداره ثبت اسناد میبد منوط به تأیید تهران است


معاون سازمان ثبت اسناد و املاک استان يزد گفت: رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک میبد از سوی ما به تهران معرفی شده است و باید تهران تأیید کند و دیگر ادامه مسیر دست ما نیست.

به گزارش میبد خبر، بازنشستگی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان میبد و عدم معرفی رئیس جدید و اینکه این مجموعه چند ماهی است توسط کفیل اداره می‌شود، موجب انتقاداتی از سوی برخی از مراجعان شده است.

در همین ارتباط معاون سازمان ثبت اسناد و املاک استان يزد گفت: رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک میبد از سوی ما به تهران معرفی شده است و باید تهران تأیید کند و دیگر ادامه مسیر دست ما نیست.

قاسم کریمی اظهار داشت: با توجه به حساسیت کار و این اداره، بالاخره باید مراحل تأیید فرد معرفی شده بگذرد، اما ما فرد جایگزین را معرفی کرده‌ایم و اصلا قبلا از اینکه کسی را برای بازنشستگی معرفی کنیم، جایگزینش را معرفی می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه برخی شهروندان نسبت به تأخیر حضور کفیل فعلی اداره ثبت اسناد و املاک میبد در محل کار انتقاد دارند، عنوان کرد: کار حساب و کتاب دارد و ساعت ثبت می‌شود و بالاخره مشخص است فرد دقیقا چه زمانی می‌رود و چه زمانی می‌آید و اینطور نیست که بی‌حساب و کتاب باشد.

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک استان يزد درباره انتقاد برخی مراجعان از مرخصی تعدادی از کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک میبد هم افزود: این مشکل کل اداره‌ها است و صرفا مربوط به اداره ثبت اسناد نیست؛ بالاخره شهریور ماه مسافرت است و دولت هم یک ماه مرخصی را برای هر فرد قرار داده است و چیزی نیست که ما بتوانیم مانع شویم.

کریمی اضافه کرد: البته کارهای ضروری‌ را دارند انجام می‌دهند، اما اگر مورد خاصی مثلا کارشناسی و امثالهم باشد، هم بالاخره مرخصی فرد نهایتا بعد از یک هفته به اتمام می‌رسد و باز می‌گردد.

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود برخی نیروهای اداره ثبت از میبد به شهرستان‌های دیگر می‌روند و نیروی جایگزین برایشان انتخاب نمی‌شود، هم خاطرنشان کرد: ما نداریم نیرویی که از میبد به جای دیگر رفته باشد؛ البته ما در کل استان به شدت کمبود نیرو داریم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.