بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه میبد:

شاه بیت سخنان امام خامنه ای در قضیه برجام، خطر نفوذ بیگانگان است


امام جمعه میبد گفت :ملت ایران در مقابل فتنه های دشمنان بیدار است و با اطاعت از فرمان رهبری در برابر همه انحراف ها ،تعدی ها و ستم ها خواهد ایستاد.

به گزارش میبد خبر، آیت الله  اعرافی در خطبه نخستین نماز جمعه ماه محرم با اشاره به مساله مذاکرات هسته ای و برجام گفت:در طول یک سال اخیر،مساله مذاکرات هسته ای و برجام با همه فراز و فرودها پشت سر گذاشته شد.
وی تصریح کرد:غربی ها با تجربه های چندین قرنی که دارند و با تجربه هایی که در طول این سالها اندوخته اند درصددند دژ استوار انقلاب اسلامی را واژگون کنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه و با بیان اینکه ملت ما در طول این سالها از همه لحاظ شرایطش از کشورهای منطقه بهتر است گفت:کجای دنیا سراغ دارید دانشمندان و جوان یک کشور روی پای خود بایستند و به قله انرژی هسته ای برسند .
اعرافی تاکید کرد:این همه پیشرفت و ترقی برای آنها قابل تحمل نیست چرا که این مدل حکومت، دنیای امروز را تغییر می دهد و پیام مهمی برای عالم دارد به همین خاطر است که به دنبال تخریب این نظام هستند .
وی افزود:یکی از راههای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی ایجاد جریان های آل سعود و داعش است تا جوان ما را از اندیشه و ارزشهای اسلامی و انقلاب تهی کنند .
امام جمعه میبد با بیان اینکه سنگ بنای نفوذ دشمن تخریب ذهن و ضمیر و اعتقاد و باور جامعه است گفت:این مصیبت بزرگ است و قطعا ملت فریب نادانان را نخواهد خورد و تسلیم نخواهد شد .
خطیب جمعه میبد یاآر شد:ملت با همه سختی ها دست و پنجه نرم می کند و گوش به این وادادگی ها و ضعف ها نخواهد داد و تسلیم دشمنان نخواهدشد.
اعرافی با اشاره به نمایش موشکی نیروهای مسلح در چند روز گذشته گفت:نیروهای مسلح ما مهمترین تجربه های موشکی خودشان را به نمایش گذاشتند.
وی مهمترین خطر امروز را نفوذ فکری ،اعتقادی، اخلاقی ،فرهنگی و اقتصادی دانست و افزود:خطر امروز وادادگی ،زبونی و اقتصاد بر مبنای خام فروشی ، واردات، تجملات و عقب نشستن از آرمانهای مقاومت اسلامی است و اگر ما از سوریه و مناطق دیگر عقب بنشینیم به سراغ ما خواهند آمد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد:ملتی که امروز در دنیا حرفی برای گفتن دارد و اتحادیه های جهانی راه اندازی میکند ؛بی تردید با تکیه بر فرهنگ عاشورا در برابر فرهنگ اموی و تسلیم شدن در برابر دشمنان و ضعف و زبونی خواهد ایستاد و این را با همه وجود به نمایش خواهد گذاشت .
امام جمعه میبد خاطرنشان کرد:نباید از خود ضعف نشان دهیم و ذوق زده ،تسلیم حرف های پوچ شویم چرا که تجربه ما نشان می دهد که خونی که در یمن ریخته می شود و فاجعه ای که در منا رقم خورد کار خود آنهاست .

منبع: ایرنا




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.