بازگشت به صفحه کامل
شهردار میبد:

سپاه در خط مقدم سازندگی کشور است/ استفاده از ظرفیت بالای بسیج در فعالیتهای فرهنگی و عمرانی شهرستان میبد


شهردار میبد در دیدار با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان داشت: سپاه همچنان در صف مقدم سازندگی، توسعه و عمران کشور قرار داشته و با استفاده از ظرفیت بالای بسیج و نیروهای جهادی می توان گام مهمی را در توسعه فعالیتهای فرهنگی و عمرانی شهر برداشت.

به گزارش میبد خبر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد با حضور در ناحیه مقاومت بسیج  با فرمانده جدید سپاه شهرستان دیدار کردند.

شهردار میبد در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر و انتخاب فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان داشت: سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس در صف مقدم دفاع از کشور بودند، امروز نیز پیشگام عرصه‌های سازندگی و توسعه و عمران ایران اسلامی هستند و ملت ایران قدردان این خدمات بوده و خواهد بود.

وی افزود: در مدیریت شهری و شهرداری بیشترین دغدغه مربوط به اجرای فعالیتهای عمرانی و ارتقا سطح رضایت مندی مردم در حوزه عمران شهری است. در این زمینه می توان از توان و تخصص سپاه و پتانسیل نیروهای انسانی و جهادی که در مجموعه سپاه و بسیج وجود دارد استفاده کرد.

محمود اسدزاده با اشاره به اینکه تبلور مدیریت جهادی در سپاه است، اظهار داشت: باید از مدیریت و فعالیت جهادی سپاه درس بگیریم. شهرستان میبد بیش از هر چیز نیازمند مدیریت و فعالیتهای جهادی است و ان شاالله با کمک و استفاده از این ظرفیت بالای سپاه و بسیج و نیروهای متخصص و متعهد آن بتوانیم گام مهمی را در توسعه فعالیتهای فرهنگی و عمرانی شهربرداشته و تحول اساسی را در سازندگی این شهر شاهد باشیم.

مصطفی بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد نیز در این جلسه ابراز داشت: وجود کارنامه درخشان بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی نشان دهنده این است که بسیج و سپاه می‌تواند به مجموعه شهرستان در بخش ارائه خدمات به اقشار مختلف و علی‌الخصوص شهرداری‌ها کمک کند.

وی افزود: کارهای به ظاهر کوچک مانند نظلفت کوچه ها در محلات مختلف رضایتمندی مردم را در پی داشته و همین کارهای به ظاهر کوچک منجر به اقدامات بزرگتر می شود.

بهشتی تصریح داشت: هیچگاه و در هیچ زمینه ای نمی توان گفت که خدمت به مردم کافی است و بسیج نیروی همیشه آماده ای است که از کمترین و کوچکترین موقعیت ها بزرگترین پیشرفت ها را می سازد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد خاطرنشان کرد: بدنه بسیج از نیروهای کارآمد، مومن و متعهد هستند و با وجود این نیروها، پروژه‌ها در مدت زمان مناسب، کیفیت  بهتر و کاهش در هزینه ها اجرا می شود. 

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های مناسبی  که در مجموعه بسیج و سپاه وجود دارد آماده همکاری با شهرداری‌ میبد در اجرای طرح‌های عمران شهری و فرهنگی هستیم.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.