بازگشت به صفحه کامل
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یزد مطرح کرد

سوء مدیریت سازمان صمت در جریان توزیع اقلام تنظیم بازار در یزد


رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یزد گفت: اقلام تنظیم بازار متعلق به مردم است و باید عادلانه بین مردم تقسیم شود اما سازمان صمت یزد این‌ها را به یک اتحادیه خاص داده است.

به گزارش میبد خبر، محمد حسین‌الهی با انتقاد از نحوه توزیع اقلام تنظیم بازار در یزد گفت: متأسفانه روزبه‌روز ما سوءمدیریت را بیشتر در سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد داریم مشاهده می‌کنیم، به‌طوری‌که این واقعیت را در جریان توزیع اقلام تنظیم بازار نیز شاهد بودیم و این مسئله به گونه‌ای است که شأن مردم را هر روز پایین‌تر می‌آورند.  

وی اظهار داشت: در حالی که انتظار این است که شبکه‌های توزیع و نظارت را بیشتر کنند و برخورد با سودجویان را افزایش دهند، اما متأسفانه ما هیچکدام از این موارد را نمی‌بینیم.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یزد افزود: یکی از کارهای که جدیدا در ایام نوروز انجام دادند توزیع شکر و گوشت بوده که اعلام کردند به مردم می‌دهند اما متأسفانه توزیع این اقلام در سطح شهر مشاهده نشده و شکر و گوشت را به اتحادیه‌ای خاص یعنی اتحادیه نانوا دادند.

سازمان صمت یزد شکر و گوشت را بجای مردم به یک اتحادیه خاص داد

حسین‌الهی ادامه داد: در حالی که همه می‌دانند اقلام تنظیم بازار متعلق به مردم است و باید عادلانه بین مردم تقسیم شود اما اینکه چرا سازمان صنعت، تجارت و معدن یزد این‌ها را به یک اتحادیه خاص یعنی اتحادیه نانوا داده مشخص نیست.

وی اضافه کرد: اگر قرار است این اقلام را به اتحادیه‌ها بدهند باید به همه اتحادیه‌ها بدهند، این در حالی است که اتحادیه‌ها در وهله دوم هستند و اقلام تنظیم بازار اول باید توسط فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و جاهایی که مردم بیشتر تردد دارند توزیع شود و نه اینکه به یک صنف خاص و عده‌ای خاص بدهند که همین مسئله موجب نارضایتی مردم شده و هم اینکه نسبت به اتحادیه‌های دیگر تبعیض قائل شده‌اد.

حسین‌الهی با بیان اینکه بجای اینکه این روند را اصلاح کنند، این ضعف‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود، تأکید کرد: از استاندار محترم و همچنین بازرس کل استان انتظار است که این مسئله را پیگیری ویژه کنند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.