بازگشت به صفحه کامل
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:

سند تحول آموزش و پرورش با همین ظرفیت موجود نیز قابلیت اجرا دارد


سید جلیل میرمحمدی گفت: کمبود نیرو و امکانات نباید دلیلی برای زمین گذاشتن سند تحول آموزش و پرورش باشد.

به گزارش میبدخبر، سید جلیل میرمحمدی عصر پنجشنبه در نشستی با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت موضوع سند تحول یادشده افزود: با ظرفیت موجود در نظام تعلیم و تربیت  می‌توان برای اجرای آن تا حدود بسیار زیادی اقدام کرد.

وی ادامه داد: اگر بنا را بر این موضوع بگذاریم که هیچکدام از ظرفیت‌ها با آموزش و پرورش در این زمینه همکاری نکنند باز هم می‌توان با توانمندی‌های بسیار خوبی که در بدنه این مجموعه وجود دارد به نتایج بسیار درخشانی دست یافت.

نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با دعوت از مدیرکل آموزش و پرورش استان برای ارائه گزارش در جلسه مجمع نمایندگان یزد اظهار کرد: نمایندگان بنا بر شناختی که دارند آماده همکاری برای ارتقای آموزش و  پرورش هستند و  برای تحقق مطالبه رهبری انقلاب در ارتباط با سند کمک کنند.

میرمحمدی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و کنترل این محور تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت  دانش‌آموزان این حوزه را مدیریت کنید و حتی از ظرفیت اولیا و مربیان  برای رفع آسیب‌های این فضا که به فرموده رهبری انقلاب قتلگاه جوانان است استفاده شود.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش یزد با ارایه گزارشی از عملکرد این نهاد گفت: نتیجه‌گیری در محور آموزش و پرورش نیاز به برنامه‌ریزی بلندمدت دارد و باید نگاه ما در این حوزه مانند مقوله امنیت و بهداشت یک نگاه ویژه باشد.

عباسعلی دانافر افزود: برنامه راهبردی سند تحول نیاز به همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های کشور دارد و ما به کمک نمایندگان مجلس نیز نگاهی ویژه داریم.

وی، ساده‌سازی و قابل فهم کردن سند تحول را با اهمیت خواند و گفت: همه تلاش ما در رعایت عدالت آموزشی است و هر چند ضعف‌هایی وجود دارد اما در این مسیر در حال حرکت هستیم.

در این جلسه هرکدام از معاونان آموزش و پرورش به ارایه گزارشی از حوزه فعالیت های خود پرداختند و روسای شهرستان‌های میبد و تفت نیز مسائل حوزه کاری خود را بیان کردند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.