بازگشت به صفحه کامل
در واکنش به ریخت و پاش های دولتمردان تدبیر و امید؛

سردار نقدی سفره افطار اشرافی رئیس جمهور را ترک کرد/ نامه انتقاد آمیز سردار به رئیس جمهور


سردار نقدی سفره افطار رئیس جمهور برای فرماندهان نظامی را در اعتراض به بروز اشرافی گری در سفره های افطار ترک و با ارسال یک نامه انتقاد آمیز به رئیس جمهور نسبت به ریخت و پاش در سفره افطار مذکور اعتراض می کند.

به گزارش میبدخبر؛ شنیده ها حاکی است که شنبه شب گذشته سردار نقدی سفره افطار رئیس جمهور برای فرماندهان نظامی را در اعتراض به بروز اشرافی گری در سفره های افطار ترک و با ارسال یک نامه انتقاد آمیز به رئیس جمهور نسبت به ریخت و پاش در سفره افطار مذکور اعتراض می کند.

ظاهرا اعتراض وی به خاطر این بود که دیس های بزرگ گوشت به اندازه گوشت مصرفی دو سه ماه یک خانوار محروم روی میزها برای ۵ الی ۶ نفر گذاشته بودند.

سردار نقدی معتقد است که این اقدام انجام تکلیف و نهی از منکر است چرا که سفره های اشرافی با پول بیت المال هم مغایر اقتصاد مقاومتی است و هم با مقررات اسلام منافات دارد.

وی خواستار تعطیلی سریع اینگونه سفره های تشریفاتی شده است.

گفته می شود نقدی در این نامه نوشته چند سال است مسئولین دولت قبلی و فعلی با توصیف اوضاع کشور به شعب ابی طالب و بیان خالی بودن جیب مردم، ملت ایران را از عواقب کوتاه نیامدن مقابل آمریکا می ترسانند ولی اینگونه سفره ها نشان می دهد چنین ادعایی صحت ندارد.

از جزئیات نامه و واکنش یا دستور احتمالی رئیس جمهور روی آن اطلاعاتی در دست نیست ولی گفته می شود پس از این نامه سفره افطاری اصحاب رسانه را ساده گرفته اند.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


علی
چند وقت است به امید آمدن آخر برج و گرفتن مبلغی حقوق هستیم ؛ شما را به خدا رعایت حال مردم مستضعف و بیچاره را بکنید !!
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ ۰۹:۵۷