بازگشت به صفحه کامل

ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان میبد+ تصاویر


جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در محل فرمانداری میبد برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان میبد به منظور برنامه ریزی جهت اجرای طرح نوروز 97 با حضور فرماندار و مسئولین مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد.

حسین فلاح فرماندار میبد در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد ادارات در خدمت‌ رسانی به مسافران و گردشگران گفت: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنیم تا با برگزاری مراسم شاد و به‌ یادماندنی با حفظ شئونات مذهبی روحیه نشاط و شادابی بین مردم افزایش یابد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی شهرستان میبد اظهار داشت: در این راستا باید در معرفی جاذبه ها و پتانسیل های کم نظیر شهرستان همت گمارد و در نظرسنجی هایی که از گردشگران نوروزی در سال های قبل انجام شده دو مشکل نظافت شهری و نورپردازی معابر از بیشترین دغدغه های انها بوده که باید رفع شود.

فلاح بر آمادگی مسئولان با بسیج امکانات برای استقبال از مهمانان،مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: به حول و قوه الهی و با همدلی و هماهنگی مجموعه مدیریتی دستگاههای اجرایی و برنامه ریزی های انجام شده زیرساخت ها، امکانات و بسترهای لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم شود.

در ادامه جلسه كمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان و همچنین شرح وظایف هر کمیته مشخص و مسئولین کمیته ها پیشنهادات و نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.