بازگشت به صفحه کامل
کارشناس هواشناسی یزد:

سامانه بارشي عصر امروز وارد استان می شود/سرما؛ تنها سهم یزدی ها تا پایان هفته


کارشناس پیش‌بین هواشناسی یزد با اشاره به ورود سامانه بارشي به استان از عصر فردا، بارش‌هاي پراكنده برف و باران در استان و از روز چهارشنبه افت دماي استان را پيش‌بيني كرد.

به گزارش میبد خبر، محمدرضا شیرغلامی با اشاره به روند افزايشي دما در روزهاي آتي، گفت: در روزهاي آينده كمينه و بيشينه‌ي هواي استان روند صعودي و گرم شدن را سپري خواهد كرد به طوري كه بيشينه دماي روز گذشته استان كه 11 درجه سانتيگراد ثبت شد، امروز يكشنبه به 14درجه و براي فردا دوشنبه تا 17 درجه پيش‌بيني مي‌شود.

وي افزود: همین روند را در مورد كمينه‌ي دمای استان نيز خواهيم داشت به طوري كه صبح امروز دمای حداقلی به منهاي دو درجه رسيد ولي براي فردا دوشنبه به صفر درجه‌ي سانتيگراد و صبح روز سه‌شنبه به سه درجه بالای صفر مي‌رسد.

به گفته‌ي شيرغلامي، از عصر فردا دوشنبه، سامانه جوي جديدي وارد استان می‌شود كه به تدريج منجر به افزایش ابر و بارش‌هاي پراکنده برف و باران در برخی مناطق استان خواهد شد.

وي در مصاحبه با ایسنا با بيان اين كه بارش‌ها در ارتفاعات بیشتر به صورت برف خواهد بود، عنوان كرد: از عصر فردا و در روز سه‌شنبه، وزش باد نسبتاً شدید و در برخی نقاط استان نيز وزش باد شدید را نيز شاهد خواهيم بود.

اين كارشناس هواشناسي استان با اشاره به خروج اين موج بارشي از استان از روز سه‌شنبه، کاهش دما به ويژه برای صبح روز چهارشنبه را پيش‌بيني كرد و گفت: پيش‌بيني مي‌شود در اکثر نقاط استان دماي هوا در روز چهارشنبه به زیر صفر برسد.

شيرغلامي با بيان اين كه هواي سرد تا اوائل هفته آینده در استان ماندگار خواهد بود، خاطرنشان كرد: استان در روزهای پایانی هفته همراه با پدیده خاصی نيست و پدیده غالب، همان تداوم سرماست.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.