بازگشت به صفحه کامل
با حضور مدیر کل صدا و سیمای یزد؛

ساخت تله فیلم «پسرک» در میبد کلید خورد+ تصاویر


ساخت تله‌ فیلم پسرک در سرای مروارید شهرستان میبد آغاز شد.

به گزارش میبد خبر، احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در خصوص ساخت این تله فیلم بیان داشت: این فیلم تلویزیونی با نام موقت پسرک به جهت بافت تاریخی و چشم نوازی که شهرستان میبد دارد در این شهرستان ساخته می شود و انتظار ما این است که کار فیلمبرداری آن بین 35 تا 40 روز تمام شده و پس از مراحل تدوین این فیلم برای مخاطبین آماده پخش شود.

فرماندارمیبد ساخت این تله‌ فیلم درمیبد را اتفاقی مبارک خواند و گفت: ما یزدی‌ها همچنان که درگذشته خالق برنامه‌های هنری بسیار خوبی بودیم امروز هم میزبان بازیگران و هنرمندانی هستیم تا بتوانیم بحث‌های میراثی و محیط زیستی را در قالب این فیلم خوب و معنی‌دار به تصویر بکشیم.

حسین فلاح در ادامه از نگاه خوب صداوسیمای مرکز یزد به شهرستان میبد در پرداختن به موضوعات مختلف قدردانی و ازمشارکت و همکاری اداراتی نظیر بخشداری بفروئیه، شهرداری، میراث فرهنگی، شرکت تعاونی دهیاری‌ها، محیط‌زیست میبد، و دهیار حسن‌آباد در ساخت این تله فیلم خبر داد.

سید محمدحسینی کارگردان فیلم پسرک نیز در مورد موضوع فیلم اظهار داشت: تله فیلم ۹۰ دقیقه‌ای پسرک ماجرای پسربچه‌ای است که دچار مشکلاتی شده و می‌خواهد با کمک پدر و مادر بر این مشکلات فائق و زندگی جدید و رو به رشدی را شروع کند.

وی افزود: سرانجام پسربچه فیلم با کمک پدر و مادر و تصمیمی که خودش می‌گیرد در پروسه‌ای از فیلم موفق می‌شود مشکلات را پشت سر بگذارد و زندگی جدیدی را شروع کند.

حسینی در پایان ابراز داشت: این تله‌فیلم به سفارش صداوسیمای مرکز تابان کلید خورد که بخشی از هزینه‌های آن از بخش خصوصی و بخشی هم از محل اعتبارات مرکز تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.