بازگشت به صفحه کامل
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر؛

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان میبد نواخته شد+ تصاویر


مراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدارس شهرستان میبد نواخته شد.

به گزارش میبد خبر، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان میبد زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد فاطمه الزهرا (س) نواخته شد.

درادامه این مراسم پس از نواختن زنگ انقلاب توسط محمود اسدزاده شهردار شهرستان میبد دانش آموزان با قرائت مقاله و اجرای سرود همگانی لحظه ورود تاریخی حضرت امام (ره ) را به میهن اسلامی گرامی داشتند.

در این مراسم محسن موحدی فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد  با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز بازگشت تاریخی امام راحل (ره) گفت: 12 بهمن یوم الله است و حضرت امام خمینی (ره) با ورود خود به میهن اسلامی ایران دست استکبار جهانی و رژیم ستمشاهی را برای همیشه از کشور کوتاه کردند.

وی افزود: ملت ایران روزهای سختی تا پیروزی انقلاب پشت سر گذاشت زیرا در آن زمان همه قدرت ها در دست دشمن و بر علیه ایران بود اما ملت ایران با دست خالی و تنها با سلاح ایمان به رهبری امام راحل و اتحاد و همدلی به پیروزی رسید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد اظهار داشت: اکنون با گذشت 38 سال از این پیروزی وظیفه همه مردم و مسئولان است که از ارزش ها و آرمان ها و آرامش امروز که نتیجه جانفشانی شهدا است پاسداری و حفاظت کنیم.
موحدی فر با بیان این که همه ما مدیون خون شهدا و امام شهدا هستیم به دانش آموزان توصیه کرد: با خوب درس خواندن و اخلاق و رفتار اسلامی و رعایت عفاف و حجاب و احترام به والدین و معلمان موجبات رضایت و خشنودی امام و شهدا را فراهم کنند.
وی ادامه داد: زنگ انقلاب زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد در پایان بیان داشت: عزت و افتخار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رهبری حکیمانه امام راحل در اوایل انقلاب، جانفشانی شهدا، اتحاد و همبستگی مردم و هدایت ها و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری است.

مداحی و مرثیه سرائی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و افتتاح نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های این آیین بود.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.