بازگشت به صفحه کامل

فرماندار میبد:

زمین چمن مصنوعی با استانداردهای روز جهانی در میبد احداث می شود


حسین فلاح با اشاره به اینکه در استان با مشکل کم‌آبی روبرو هستیم گفت: زمین چمن مصنوعی فرتبال، مطابق با استانداردهای کشوری در میبد احداث می‌شود.

به گزارش میبد خبر به نقل از میبدما، فرماندار میبد در حاشیه بازدید از پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی در شهرک شهدا میبد بابیان اینکه، ورزش یک امری ضروری و همچنین موجب نشاط و شادابی بیشتر جوانان است، عنوان کرد: باید زیرساخت‌های این امر مهم توسط مسئولان انجام شود و مسئولان باید توجهِ ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی بابیان اینکه در ساخت پروژه‌ها و سالن‌های ورزشی در سطح شهرستان میبد، مردم نیز باید در کنار مسئولین همت کنند، تصریح کرد: البته اداره ورزش و جوانان و همینطور شهرداری کمک زیادی به زمینه سازی احداث این زمین کردند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم.
حسین فلاح در ادامه با اشاره به اینکه امروز در استان و کشور با مشکل شدید کم‌آبی و حتی بی‌آبی مواجهه هستیم، خاطرنشان کرد: باوجود چند زمین چمن طبیعی در شهرستان دیگر قادر به آبیاری و نگهداری آن نخواهیم بود و در همین راستا باید به سمت ساخت چمن مصنوعی برای جوانان حرکت کرد.
فرماندار میبد با اشاره به اینکه ساخت این زمین چمن که متولی آن اداره ورزش و جوانان است اذعان کرد: امیدواریم باهمت خیرین و مسئولان استان این زمین چمن مصنوعی که به‌نوعی منحصربه‌فردترین زمین چمن و مطابق با استانداردهای جهانی است هر چه زودتر تکمیل و راه‌اندازی شود.
حسین فلاح در پایان ضمن اشاره به اینکه برآورد اولیه هزینه این پروژه چیزی بالغ‌ بر ۲ میلیارد تومان است، افزود: امیدواریم با تأمین بودجه و تکمیل این پروژه این زمین چمن مصنوعی در هفته دولت سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.