بازگشت به صفحه کامل

رییس میبدی دانشگاه آزاد یزد استعفا داد!


رییس میبدی دانشگاه آزاد یزد با انتشار متنی از ریاست این دانشگاه استعفا داد.

به گزارش "میبدخبر"، دکتر محمدرضا اسلامی در استعفانامه خود اشاره روشنی به دلیل این اقدام خود ننموده است.

متن استعفای دکتر اسلامی به این شرح است:

جناب آقای دکتر میرزاده

ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی

با سلام احترام.

افتخار خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصا در ایران خصوصا در محیط علم و دانش و خدمتگزذاری به نسل جوان و دانشجو نعمت بزرگی است که خداوند منان در مدت ۲۰ سال نصیب این بنده ناچیز نمود.این نعمت بزرگ پروردگار را شکر می نهم و به درگاه او که بخشنده و مهربان است از قصور در مدت خدمت طلب عفو می نمایم .

مجموعه شرایط خدمت در مقطع کنونی در مسئولیت خطیر دبیر هیات امناء استان ورییس بزرگترین واحد چنان گردیده که مرا در موقعیتی قرار می دهد که از ادامه خدمت در سمت فعلی عذر خواهی کنم.

با اذعان به اینکه همه ی ما نسبت به سرنوشت دانشگاه مدیون هستیم و هر زحمتی که متحمل شویم در برابر خون پاک شهیدان و فداکاری شگفت انگیز جانبازان و آزادگان بسیار ناچیز است .اعتراف دارم نتایج مثبت فعالیت های دوره خدمت مرهون زحمت و تشریک مساعی همکاران دانشگاهی بوده و ضمن پذیرش ضعف و نارسایی ها بدینوسیله مجددا استعفای خود را از سمت مذکور تقدیم می دارم.

سربلندی اسلام عزت مسلمانان عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تاییدات رهبر معظم انقلاب را از خداوند منان طلب می کنم و برای جنابعالی و کلیه مدیرن خدوم دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی توفیق روز افزون دارم

با احترام -محمد رضا اسلامی




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.