بازگشت به صفحه کامل

رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان میبد معرفی شد+ تصاویر


مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، مراسم تودیع ومعارفه فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان میبد با حضور فرماندار، رئیس پلیس راهور استان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان میبد برگزار شد.

حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های صورت گرفته در پلیس راهور شهرستان بیان نمود: علاوه بر شناخت نقاط قوت و ضعف، به دنبال فرهنگ سازی برای مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان خواهیم بود تا با برنامه ریزی صحیح به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با بيان اينكه بايد قدرشناس زحمات عزيزانمان در پليس راهور باشيم گفت: رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي يك اصل است و همه بايد تلاش كنيم با احترام به قوانين از سلامت و امنيت در حين رانندگي برخوردار باشيم .

سپس سرهنگ جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان با قدردانی از اقدامات مثبت و مؤثر مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان میبد در مسیر کاهش حوادث رانندگی تصریح کرد: در کنار اقدامات اجتماعی، قانونمندی رانندگان، تعمیق و گسترش ارزش های جامعه و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هدفمند  ضرورتی اجتناب ناپذیر در ارتقای فرهنگ ترافیکی است.

در این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان میبد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات رئیس سابق پلیس راهور شهرستان، افزود: سروان قراخانی تلاش های فراوانی در راستای  کاهش تصادفات درون شهری و ارتقاء فرهنگ ترافیک در سطح شهرستان داشته اند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه اقدامات موثری در شناسایی نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات صورت گرفته است، گفت: امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه دار باشد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات سروان جعفر قراخانی رئیس سابق پلیس راهور شهرستان میبد، سرهنگ دوم محمد حسین دهقانی به عنوان رئیس‌ جدید پلیس راهنمایی رانندگی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.