بازگشت به صفحه کامل

رونق ساخت و سازها با اصلاح ماده 5 بیمه کارگران ساختمانی


با اصلاح ماده 5 بیمه کارگران ساختمانی مقرر شد به جای 12 درصد 15 درصد عوارض و درآمد ناشی از صدور پروانه ساختمانی برای بیمه کارگران ساختمانی اختصاص یابد. که این امر رونق ساخت و سازها را در بر خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، محمدحسین هدائی شهردار میبد، یکی از عوامل کاهش ساخت و ساز در چند سال گذشته را هزینه ناشی از سهم کارفرمایان برای بیمه کارگران ساختمانی عنوان کرد و افزود: کاهش تمایل برخی از مردم جهت ساخت و سازها، بدلیل هزینه بالا بیمه های کارگران بوده است که خوشبختانه با تغییرات قانون بیمه کارگران ساختمانی که اخیرا به تصویب مجلس رسیده و مورد تأیید شورای نگهبان نیز قرار گرفته است، این مشکل برطرف شده است.

وی در ادامه افزود: چندی پیش مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را به تصویب رساند که به موجب آن سازمان تامین اجتماعی مکلف شد معادل 12 درصد مجموع عوارض و درآمد ناشی از صدور پروانه ساختمانی به شهرداری و دیگر مراکز صدور پروانه ساختمانی که به عنوان سهم کارفرماست را از مالک دریافت و کارگران ساختمانی را بیمه کند.

هدائی تصریح کرد: خوشبختانه با اصلاح ماده 5 بیمه کارگران ساختمانی مقرر شد به جای 12 درصد 15 درصد عوارض و درآمد ناشی از صدور پروانه ساختمانی برای بیمه کارگران ساختمانی اختصاص یابد. که این امر رونق ساخت و سازها را در بر خواهد داشت.

 
رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


نهضت سواد آموزی نهضت سواد آموزی
هفته سواد آموزی گرامی باد
http://nsm58.blogfa.com/
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ ۲۰:۴۱