بازگشت به صفحه کامل
فرمانده انتظامی میبد مطرح کرد؛

رشد 26 درصدی کشفیات مواد مخدر در میبد


فرمانده انتظامی میبد گفت: در سه ماه اول امسال 42 کیلوگرم انواع موادمخدر را در این شهرستان کشف کرده است.

به گزارش میبد خبر، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در میبد اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان طی سه ماه اول امسال مقدار ۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرده‌اند که این آمار نسبت به ۳ماه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی در این باره افزود: آمارها نشان می‌دهد نیروی انتظامی، در دستگیری معتادان متجاهر، کشف مواد مخدر و پاکسازی محلات موفق عمل کرده است.

فرمانده انتظامی میبد خاطرنشان کرد: برخورد با عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان از اولویت‌های کار نیروی انتظامی است و پلیس با سوداگران مرگ و پدیده شوم مواد مخدر با جدیت برخورد می کند.

موسوی در پایان با بیان اینکه شهرستان میبد بعنوان پرجمعیت‌ترین شهر بعد از مرکز استان، در زمینه مواد مخدر در معرض تهدید است، گفت: رویکرد ما برخورد قاطع با عاملان توزیع و قاچاق مواد مخدر است.

«حسين فلاح» فرماندار میبد نيز با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در حفظ امنیت عمومی و برخورد قاطع با مخلان جامعه و مبارزه با سوداگران مرگ، گفت: حقیقتاً نیروی انتظامی در چند عملیات موفق در زمینه سرقت و کشف مواد مخدر با تدبیر و درایت عمل کرد و این خود نشان از تلاش و هوشیاری و سرعت عمل نیروهای انتظامی شهرستان است.
 
فرماندار ضمن بازدید از نیروی انتظامی شهرستان از پرسنل و کادر مبارزه با مواد مخدر تقدیر و با اهدا لوح از آنها تجلیل کرد.
 
انتهای پیام/اد



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.