بازگشت به صفحه کامل
فرماندار میبد در جمع اصحاب رسانه:

رسانه‌ها، شاخص ها و معیارهای انتخاب درست یک کاندیدا را در انتخابات پیش رو برای مردم تبیین کنند


فرماندار میبد با اشاره به در پیش بودن انتخاب مجلس گفت: این انتخابات سرنوشت ساز بوده و رسانه‌ها در این راستا شاخص ها و معیارهای انتخاب درست یک کاندیدا را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش میبد خبر، حسین فلاح  ظهر امروز در نشست تجلیل و تقدیر از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه شهرستان میبد که در محل بیت حضرت آیت‌الله علیرضا اعرافی برگزار شد ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز ملی خبرنگار بیان داشت: خوشبختانه اصحاب رسانه در میبد با رعایت اصول خبری و حرفه ای فعالیت می کنند و احترام مسئولین و مخصوصاً آیت الله اعرافی امام جمعه محترم میبد را نیز رعایت می کنند.

وی افزود: از خبرنگاران میبدی به خاطر ورود بسیار خوب به مباحث ۴۰ سالگی انقلاب و ثبت جهانی زیلوی میبد بسیار ممنون هستیم و از تلاشی که در مورد کمک رسانی به مردم سیل زده کشور داشتند و حتی برای کمک رسانی نیز حضور داشتند، تقدیر و تشکر می کنیم. 

فرماندار میبد اظهار داشت: اصولاً نقدها مخصوصاً اگر در حوزه رسانه باشد، با طبع آدمی سازگار نیست و در این محور، رسانه ها مظلوم واقع شده و اعتقاد راسخ دارم که نشریات مورد بی مهری قرار گرفته اند. 

وی عنوان کرد: باید زمینه های اشتراک نشریات مکتوب در ادارات و ارگان های شهرستان فراهم شود و به این طریق حداقل پشتیبانی صورت گیرد.

فلاح در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخاب مجلس گفت: این انتخابات سرنوشت ساز بوده و رسانه‌ها در این راستا شاخص ها و معیارهای انتخاب درست یک کاندیدا را برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.