بازگشت به صفحه کامل
فرماندار میبد در مراسم بازگشایی مدارس:

راه شهدا را با سلاح ایمان و عمل و طی کردن مدارج علمی ادامه دهید+ تصاویر زنگ مهر و مقاومت


همزمان با اول مهر و با حضور فرماندارمیبد، مدیر آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولین، زنگ مهر و مقاومت در آموزشگاه شاهد باهنر شهرستان میبد نواخته شد و امروز رسماً 17 هزار و 725 دانش‌آموز در این شهرستان راهی کلاس‌های درس شدند.

به گزارش میبد خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این مراسم با گرامی داشته هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید به معلمان و مدیران فرهنگی و دانش آموزان گفت: اول مهر بهترین روز زندگی شما دانش آموزان است.

حسین فلاح با تأکید بر اینکه در مدارس و در بین دانش آموزان باید علم و عمل کنار هم باشد گفت: برای رسیدن به افق‌های بالای علم و دانش و سعادت باید مدارج تحصیلی را با برنامه و تلاش و پشتکار طی کنید.

وی شهرستان میبد را از شهرهای استعداد خیز و علمی و فرهنگی خواند و بابیان اینکه به حمدالله دانش آموزان شهرستان میبد سال‌های متوالی در کنکور سراسری افتخار آفریدند افزود: امروز بسیاری از مردم میبد در شاخص‌های تولید و اقتصاد و علم و فرهنگ در سطح استان و کشور فعال‌اند.

فرماندارمیبد بابیان اینکه در دوران 8 سال دفاع مقدس بسیاری از کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل رژیم بعثی صف‌آرایی کردند دانش‌آموزانی از جنس شما و هم‌سن‌وسال شما بودند افزود: امروز شاید نیاز به دست گرفتن سلاح نباشد اما شما باید با سلاح ایمان و عمل و طی کردن مدارج علمی راه آن شهدا را ادامه دهید.

فلاح بابیان اینکه متأسفانه امروز دنیا و به‌ویژه کشور ما زیر هجمه فرهنگی و فضاهای مجازی دشمن قرارگرفته است و دشمن می‌خواهد با سرگرم کردن نسل نوجوان و جوان ما با ابزارهای اینترنت و ماهواره، تبلت و فضاهای مجازی، فرصت‌های رشد و پیشرفت را از ما بگیرند تصریح کرد: آموزش‌وپرورش و نسل نوجوان و جوان ما باید با برنامه‌های جامع مسیر سعادت و پیشرفت و آبادانی کشور را طی کنند.

فرماندارمیبد در ادامه با اشاره به برخی از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه امروز هم گفت: دانش آموزان ما باید در برخورد با برخی از مسائل و آسیب‌های جامعه، آستانه تحمل خود را بالا ببرند و با فراگیری علم و دانش و تزکیه نفس بتوانند از مشکلات عبور کنند.

783 کلاس در 135 آموزشگاه برای تحصیل دانش آموزان در شهرستان میبد پیش‌بینی‌شده است.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.