بازگشت به صفحه کامل
طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

راه آسفالته بنستان میبد به بهره برداری رسید+ تصاویر


9 کیلومتر از راه آسفالته بنستان با حضور آیت الله اعرافی، مسئولین استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میبد خبر، جاده بنستان با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه میبد، حجت الاسلام و المسلمین جوادی امام جمعه ندوشن، دکتر کمال دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، حسین فلاح فرماندار میبد، صادقیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، فرزین خادمی بخشدار ندوشن و جمعی از مسئولین استان، شهرستان و بخش ندوشن افتتاح شد.

فرماندار میبد در رابطه با احداث این جاده بیان داشت: کار زیرسازی و آسفالت این مسیر از اوایل شهریور ماه سال جاری آغاز و پس از سه ماه با تلاش و همکاری ادارات مختلف به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: طول این جاده تا اردوگاه آیت الله خامنه ای آموزش و پرورش میبد در بنستان 9 کیلومتر می باشد که با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال کار احداث آن به اتمام رسیده است.

حسین فلاح در مورد اردوگاه آیت الله خامنه ای آموزش و پرورش میبد اظهار داشت: این اردوگاه که با پیگیری امام‌جمعه، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر آموزش‌وپرورش به‌عنوان اردوگاه فرهنگی مصوب شده است در حال احداث بناهای سنتی و اقامتی و توسعه قرار دارد.

محسن موحدی فرد مدیر آموزش‌وپرورش میبد نیز در این زمینه گفت: ازآنجاکه این اردوگاه از آب‌وهوا و فضای ییلاقی و باغات مناسبی برخورداراست به دنبال کسب مجوز اردوگاه بومی فرهنگی آن هستیم تا در کنار استفاده دانش آموزان از این فضا، شهروندان هم بتوانند از ظرفیت‌های آن استفاده کنند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.