بازگشت به صفحه کامل
همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی انزجار از اقدامات ترامپ در شهرستان میبد برگزار شد+ تصاویر


راهپیمایی اعلام انزجار مردم شهرستان میبد از سخنان ترامپ و همچنین تصمیم جدید وی در اجرای مصوبه کنگره آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، مردم متدین و استکبارستیز شهرستان میبد پس از نماز جمعه این هفته، با حضور در راهپیمایی اعلام انزجار خود از رفتار ترامپ در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌ عنوان مقر اصلی سفارت آمریکا در اسرائیل غاصب را به نمایش گذاشتند.

نماز گزاران یک‌ صدا همراه با مردم مظلوم فلسطین فریاد خشم خود را بر سر استکبار جهانی بلند کردند تا یک‌بار دیگر بگویند سیاست‌های استکباری ترامپ و آمریکا را برنمی‌تابند.

ترامپ روز گذشته مصوبه کنگره آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان مقر سفارت این کشور در اسرائیل غاصب را که روسای جمهور پیشین آمریکا جسارت اجرای آن را نداشتند، امضا کرد تا به‌جای تلاویو، آمریکا خواب تأسیس سفارت‌خانه خود را در بیت‌المقدس ببیند و این‌یک شیطنت آشکار و مانعی برای مذاکرات صلح است.

مردم دارالعباده میبد امروز آمدند تا یک‌بار دیگر انزجار خود را از تصمیمات وقیحانه دیوانه‌ای چون ترامپ به نمایش بگذارند کسی که داعیه حقوق بشرش گوش فلک را کر کرده اما از سوی دیگر خشک‌مغزی و حماقتش گریبان ملت آمریکا را نیز گرفته است.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.