بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

راهبرد استکبار ایجاد شکاف و پاره پاره کردن اتحاد امت اسلام است/ بسیج اعجاز فکری امام بود


خطیب جمعه موقت میبد گفت: امروز ایجاد تفرقه بین امت اسلامی، راهبرد استراتژیک استکبار و صهیونیسم است تا با ایجاد تفرقه و شکاف بین امت اسلامی آنها را پاره پاره کنند.

به گزارش میبدخبر، حجت‌الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر میبد با تبریک هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد باسعادت رسول مکرم اسلام حضرت محمد صلوات الله علیه بیان داشت: این هفته از سوی امام راحل به عنوان هفته وحدت نامیده شد و خوب است مسلمانان با وحدت و همدلی ، اسلام حقیقی را به جهان معرفی کنند.

وی افزود: امروز ایجاد تفرقه بین امت اسلامی ، راهبرد استراتژیک استکبار و صهیونیسم است تا با ایجاد تفرقه و شکاف بین امت اسلامی آنها را پاره پاره کنند.

حجت الاسلام اعرافی با تاکید بر اهمیت وحدت، همگرایی و زندگی مسالمت آمیز و تقریب بین مذاهب با تکیه بر مشترکات جامعه اسلامی و قبله واحد گفت: مصائبی که امروز در دنیای اسلام شاهد آن هستیم ؛ نتیجه عدم وحدت و بصیرت در لزوم وحدت و تقریب بین مذاهب امت اسلام است.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران و مصاحبه اش مبنی بر آزادی جاسوس امنیتی ابراز داشت: وزیر خارجه ایران باید سیاست مماشات را کنار گذاشته و فهرستی از مطالبات به حق ایران اسلامی را جلوی روی او بگذارد.

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه انگلیسی ها تاکنون با انواع توطئه و جنایت بر علیه ملت ایران کوتاهی نکرده است تصریح کرد: وزارتخارجه ایران باید در این قضیه بیشتر و ثابت قدم تر قدم بردارد.

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه بسیج اعجاز فکری امام بود، اظهار داشت: تفکر و اندیشه بسیجی اگر در جامعه فرهنگ و نهادینه شود باعث شکست ناپذیری ایران اسلامی می شود. اگر می خواهیم نصرت الهی شامل حال ما شود باید این اندیشه را فرهنگ سازی کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پیروزی های ملت فلسطین در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی اذعان داشت: همین تفکر باعث شد رژیم صهیونیستی در اقدام تجاوزگرانه خود در مقابل نیروی مقاومت و حماس ، با شلیک 400 موشک مثل باران از سوی حماس به سمت تلاویو و شهرک های صهیونیست، اخیرا کابینه اش از هم فروبپاشد و وزیر جنگ اش استعفا دهد .

حجت الاسلام اعرافی این ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین را اثر فرهنگ بسیجی ملت ایران خواند و گفت: ملت ایران در مقابل قلدری های استکبار ایستاد و اثرش را امروز در فلسطین و سایر نقاط جهان می بیند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.