بازگشت به صفحه کامل


ذبح دام سنگین در کشتارگاه اردکان آغاز شد/ احداث «کشتارگاه میبد» همچنان در هاله ای از ابهام


ذبح دام سنگین به صورت مکانیزه در کشتارگاه دام شهرداری اردکان آغاز شد.

میبد خبر؛

مهدی محمود زاده مسئول خدمات شهری شهرداری اردکان اظهار داشت:هم اکنون کار بازسازی و تجهیز کشتارگاه دام شهرداری خاتمه یافته و به بخش خصوصی جهت بهره برداری واگذار شده است.

وی ضمن تقدیر وتشکر از پیگیری های شورای شهر وشهردار و همراهی مسئولان ذی ربط افزود:گشتارگاه اردکان دومین کشتارگاه مجهز پس از شهر یزد دراستان می باشد که با هزینه ای بالغ بر ۴۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال باز سازی و به بهره برداری رسیده است.

محمود زاده افزود:دراین کشتارگاه ذبح دام سنگین و سبک، شست و شوی ،پوست کنی وشقه کنی دام به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود.

مسئول خدمات شهری شهرداری ادامه داد: بازرسی بهداشتی گوشت با دقت بسیار زیاد در حال انجام است و همه روزه کلیه لاشه‌ها و ضمائم غیرقابل مصرف ضبط و معدوم می‌گردد.

وی خاطر نشان کرد:با افتتاح و بهره برداری ازاین تأسیسات و اقدامات جانبی انجام شده توسط شهرداری مشکلات پیش آمده صنف قصاب مرتفع خواهد شد.

میبدما نوشت: مشخص نیست این خبر با اولوتیماتوم چند ماه قبل معاون عمرانی استاندار چه نسبتی دارد و اینکه وضعیت کشتار دام سنگین در میبد چگونه خواهد بود و همچنین آن همه موضع‌گیری درباره لزوم تجمیع تمام کشتارها در کشتارگاه صنعتی و … بد نیست مسئولان میبد در این باره برای تنویر افکار عمومی توضیح دهند.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.