بازگشت به صفحه کامل
فرماندار میبد:

دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم پشت میز خدمت همزمان با فجر چهلم در میبد/ از ابتدای سال آینده مشکل بیمه زیلوبافان میبدی مرتفع می شود


فرماندار میبد در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم پشت میز خدمت در مصلای آیت الله اعرافی برقرار می شود.

به گزارش میبدخبر، حسین فلاح فرماندار میبد در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه چهار دهه از انقلاب بزرگ اسلامی گذشته و شاهد پیشرفت های زیادی را در این مدت بوده ایم، بیان داشت: مردم با اعتماد به نظام اسلامی و با قدرت بی سابقه معنوی خود سخت ترین تحریم ها را از سال 1357 تاکنون پشت سر گذاشته اند و محاسبه دشمنان مبنی بر اینکه انقلاب ایران به چهل سالگی خود نخواهد رسید را نقش برآب کردند.

وی افزود: نقش بی بدیل مردم میبد در پیشرفت های چهل ساله پس از انقلاب و ورود همه جانبه آنها در تمامی حوزه های آموزشی، بهداشتی و صنعتی بی نظیر بوده بنحوی که در بخش مدرسه سازی با آمار حدود سالی ۱۰ الی ۱۱ مدرسه ساخته شده توسط خیرین و پیشرفت های بسیار زیاد در بخش بهداشت و درمان شهرستان، شرایط بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم.

فلاح با اشاره به اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم پشت میز خدمت در مصلای آیت الله اعرافی برقرار می شود، ابراز داشت: دولتی ها و مسئولین باید با همه توان خود برای مردم کار کنند و با وارد نکردن آنها به مسائل پیچیده نظام اداری و سردرگم کردن مردم، خدمت خوبی ارائه دهند.

فرماندار میبد با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و دیگر برنامه هایی که در این ایام برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حضور مردم و انعکاس این حضور و فعالیت ها در رسانه ها ، نشان دهنده دستاوردهای نظام و رقم زننده یاس و نابودی دشمنان خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار میبدخبر، در خصوص رفع مشکلات زیلوبافان میبدی اظهار داشت: هفته آینده رئیس صندوق کارآفرینی امید به میبد می آید تا با همفکری و کمک این مجموعه بتوانیم شرایط مطلوب تری را از نظر ارائه تسهیلات به زیلوبافان میبدی فراهم کنیم.

فلاح در پایان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای رفع مشکل بیمه زیلوبافان میبدی گفت: خوشبختانه با مصوبات و اقدامات خوبی که در نظر گرفته شده و طبق قول  معاونت صنایع دستی استان از شروع سال آینده مسئله بیمه زیلوبافان میبدی حل شده و آنان نیز همانند قالیبافان و کارگران ساختمان یک سوم بیمه خود را پرداخت و مابقی از طرف دولت پرداخت می شود و تا حصول نتیجه پیگیر این مورد هستیم.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.