بازگشت به صفحه کامل
صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار صمیمانه فرماندار شهرستان میبد با رزمندگان مدافع حرم+ تصاویر


فرماندار میبد در دیدار صمیمانه با رزمندگان مدافع حرم از زحمات آنها و خانواده ایشان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش میبد خبر، صبح امروز فرماندار به همراه تعدادی از مسئولین شهرستان به دیدار رزمندگان میبدی جبهه مقاومت در سوریه رفته و با آنها گفتگو کردند.

حسین فلاح فرماندار شهرستان در این دیدار با اشاره به نقش مهم مدافعان حرم در حفاظت از مرزهای فیزیکی و ارزشی کشور گفت: مدافعان حرم پایه های امنیتی کشور و بهترین الگوی ایثار در جامعه هستند.

وی افزود: مدافعین حرم با حضور شجاعانه در خط مقدم جبهه های نبرد با تکفیریها در فاصله چندین کیلومتری از مرزهای ایران اسلامی و زمین گیرکردن دشمنان اسلام و مسلمین نه تنها از مرزهای کشور بلکه با حفاظت از حرم مطهر اهل بیت (ع) از ارزشها و باورهای دینی و اسلامی مسلمانان و شیعیان جهان دفاع می کنند.

فرماندار میبد در پایان خاطر نشان کرد: به فضل خدا و با حضور مدافعین حرم از کشورهای مختلف، امروز داعش زودتر از چیزی که تصور می‌شود برچیده و نابود شد.

در این دیدارها که 2 ساعت به طول انجامید، مدافعان میبدی حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) از دوران حضور خود در جبهه‌های جنگ بر علیه تکفیری‌ها در سوریه خاطراتی بیان کردند.

در پایان از مجاهدتهای رزمندگان مدافع حرم محمد طاهرپور، علیرضا اقبال، مهدی جعفری و جواد زارع تقدیر و به رسم یادبود هدایایی به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/اد

 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.