بازگشت به صفحه کامل

دیدار روسای شبکه بهداشت، بیمارستان و مسئول دفتر امام جمعه میبد با خانواده مرحوم عباسی


صبح امروز دکتر سهیلی رییس شبکه بهداشت و درمان میبد همراه با دکتر آقایی رییس بیمارستان و حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه میبد با حضور در منزل مرحوم عباسی در اشنیز از خانواده ایشان دیدار کردند.

به گزارش "میبدخبر"، در این دیدار حجت الاسلام فاضلی ضمن عرض تسليت و قدردانی از این خانواده نمونه، اهدای زندگی به یک فرد را معادل نجات يك خانواده دانست و گفت: فقط انسان‌های بزرگ می توانند در لحظات موثر تصمیم‌های بزرگ بگیرند.

همچنین دکتر سهیلی بیان داشت: اين اقدام خيرخواهانه شما مایه مباهات شهروندان و شهرستان است ،شما خانواده مرحوم با اهدای اعضای بدن فرزندتان به نیازمندان موجب نجات جان چند بيمار شدید و کار بسیار بزرگی انجام دادید.

دکتر آقایی نیز در این دیدار با تسلیت به این خانواده محترم از کار خیر والدین تقدیر و تشکر کرد و این خانواده را بعنوان الگویی برای جامعه در نجات جان بیماران دیگر دانست.

در پایان نیز لوح تقدیری از طرف رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به خانواده مرحوم اهدا شد.

قابل ذکر است مرحوم عباسی نوجوان 15 ساله میبدی از اهالی روستای اشنیز بوده که روز سوم بهمن ماه بدنبال تصادفی دلخراش دچار مرگ مغزی شد و پس از یازده روز بستری در ICU بیمارستان شهید رهنمون یزد، 15 بهمن ماه اعضای بدن وی با رضایت والدینش اهدا شد

.






رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 3.0 stars out of 5.