بازگشت به صفحه کامل
در مراسمی با حضور مسئولین؛

دکتر مهدی حفیظی به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد منصوب شد+ تصاویر


مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد باحضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، فرماندار و جمعی از مدیران میبد، رییس جدید شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم از زحمات دکتر جواد سهیلی تجلیل و دکتر مهدی حفیظی جایگزین وی شد.

دکتر محمد حسن لطفی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این مراسم بیان داشت: خوشبختانه چند وقتی است که معاونت اجتماعی تشکیل‌شده است و با شعار اجتماعی کردن نظام سلامت باید حرکتی بااقتدار روبه‌جلو داشته باشیم. سلامت نه‌تنها یک تکلیف و یک امر عمومی بلکه حق عمومی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با برشمردن اینکه در سند جامع سلامت استان سه هدف کلان پیش‌بینی‌شده است، اظهار داشت: افزایش طول عمر افراد، بهبود کیفیت زندگی که بخاطر بیماریهای غیر واگیر دار به مخاطره افتاده و داشتن جامعه ای توانمند، سالم و پیشرو که درشان جامعه اسلامی بوده از اهداف مهم این چشم انداز می باشد.

لطفی در پایان تأکید کرد: مردم، مسئولان و نظام سلامت سه ضلع طلایی هستند که باید با کمک هم جامعه‌ای سالم و توانمند ایجاد کنیم و بتوانیم مردمی سالم داشته باشیم.

دکتر حفیظی رییس جدید شبکه بهداشت ودرمان میبد مهمترین اولویت کاری خود در زمینه بهداشت را خود مراقبتی عنوان کرد و گفت: بالا بردن سطح سواد سلامت مردم و جامعه از مهمترین اهداف این اداره می باشد.

وی افزود: امروزه بیماریهای غیر واگیر دار مانند دیابت، فشار خون، قند خون و غیره مشکل اصلی قرن اخیر است که در این زمینه تحت سامانه سیب یکسری مراقبتها برای کلیه افراد جامعه تعریف شده که گروههای سنی مختلف جامعه با مراجعه به مراکز بهداشتی می توانند مراقبت های مخصوص به خود را بصورت رایگان دریافت کنند.

دکتر حفیظی ادامه داد: در این راستا در مراکز بهداشتی به تازگی کارشناسان تغذیه و روان استقرار یافته که بصورت رایگان به ارائه خدمت به مردم می پردازند.

رییس جدید شبکه بهداشت ودرمان میبد تکمیل مرکز بهداشت ندوشن، شهیدیه، امیرآباد و نوسازی ساختمان شبکه بهداشت و درمان میبد را به عنوان اولویتهای کاری دیگر خود بیان کرد.

وی سلامت بهداشت محیط را امری مهم دانست و گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی در اصناف مختلف و مراکز عرضه مواد غذایی مراتب را به شبکه بهداشت جهت پیگیری اطلاع رسانی کنند.

دکتر حفیظی در پایان با اشاره به برخی اختلاف در شبکه بهداشت و درمان میبد تصریح داشت: تا زمانی که مدیر خوب بوده و از حواشی اجتناب کند کارمندان خوب نیز وجود دارند و مدیر باید در کنار مدیریت رهبری نیز داشته باشد تا بتواند دلها را بهم نزدیک کند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 2.0 stars out of 5.