بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

دولت می‌بایست برای اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین به افکار عمومی توجه می‌کرد/ صف مردم از آشوبگران جداست


امام جمعه موقت میبد گفت: در این زمینه خوب بود مردم را توجیه می کردند و پیش از اجرای طرح منافع وضرورت آن را بیان می‌شد؛‌ افکارعمومی را آماده و مردم را همراه خود می کردند سپس طرح اجراء می کردند.

به گزارش میبدخبر، حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی در رابطه با گرانی بنزین و حوادث بعد از آن اظهار کرد: سران قوا با پشتوانه کارشناسان اقتصادی دست به اصلاح قیمت بنزین زدند و مقام معظم رهبری همانند امام راحل (ره) در این گونه موارد از تصمیم سران قوا حمایت کردند و دشمنان را مایوس و کشور را از خسارت بیشتر نجات دادند.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که اقتصاد کشورما بیمار بوده و رنج این بیماری بر دوش مردم سنگینی می‌کند، ادامه داد: کاهش ارزش پول ملی، گرانی، تورم، رکود، قاچاق، فشار زیادی بر مردم وارد می کند، اسراف هم در کشور ما در بخش‌های مختلف وجود دارد؛ مثلا درمورد بنزین بخشی از سود قاچاق بنزین ارزان به جیب قاچاقچیان می رود و بخشی نیز به دهک‌های بالا تعلق می گیرد که اکثریت مردم از آن بی بهره اند و این روزی باید علاج شود، تا سود حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم بازگشته و بخش حاصل از صرفه جوئی به خزانه برگردد.

شیوه و زمان اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین قابل دفاع نیست

کارگر شورکی با اشاره به اینکه شیوه و زمان اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین قابل دفاع نمی باشد، تصریح کرد: در این زمینه خوب بود مردم را توجیه می کردند و پیش از اجرای طرح منافع وضرورت آن را بیان می‌شد؛‌ افکارعمومی را آماده و مردم را همراه خود می کردند سپس طرح اجراء می کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تاکید کرد: البته مردم بر اساس آنچه در گذشته رخ داده، نگران افزایش بی رویه قیمت‌ها به بهانه افزایش قیمت بنزین هستند.

وی ادامه داد: اکنون نقش دولت و مجلس وحتی قوه قضائیه آن است که رعایت حال مردم را بکنند وجلو گرانی بیشتر را بگیرند تا نگرانی مردم مرتفع شود. مردم هم باید نسبت به تصمیم دلسوزان نظام و همراهی آنها خوشبین باشند و با خرید به اندازه و معمول خود جلو گرانی تصنعی را بگیرند.

صف مردم از اشرار جدا است

امام جمعه موقت میبد در رابطه با حوادث بعد از گرانی بنزین اذعان کرد: مردم ایران مردمی فهیم و بصیرند؛ اهل اغتشاش و آشوب نیستند و به اموال عمومی خسارت وارد نمی کنند؛ نظامشان را دوست دارند و برای به دست آوردن آن هزینه فراوانی کردند و هنوز هم برای حفظ آن هزینه می‌کنند تا به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بسپارند، تا دنیا را پراز عدل و داد کند.

 وی اافزود: اینکه دیده می شود تعدادی اندک بر خلاف مصلحت کشور ایجاد ناامنی می کنند و راه را بر مردم می بندند، با سلاح سرد وگرم رعب و وحشت به راه می اندازند، کشته سازی میکنند، اموال مردم بی گناه را تخریب ویا به آتش می کشند، به اموال عمومی متعرض می شوند و شرارت می کنند نامی جز اشرار نمی شود بر آنها گذاشت؛ چرا که اینها فریب خورده و در خدمت اجانب هستند، مردم عزیز ایران هرچند مطالبات به حقی دارند ولی این کارها را نمی پسندند وحسابشان از این افراد جداست.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.