بازگشت به صفحه کامل
امام‌جمعه موقت میبد:

دولت درزمینهٔ گرانی بنزین بدسلیقگی کرد/ بدخواهان نظام برای خدشه‌دار کردن امنیت ایران تلاش می‌کنند


امام‌جمعه موقت میبد با تأکید بر ضرورت همراهی مردم و مسئولان در برهه کنونی کشور گفت: اگر مسئولان باصداقت با مردم صحبت کرده و جریان را برای مردم مطرح می‌کردند، بهتر بود؛ اعلام و اجرایی شدن ناگهانی و بدون مقدمه گرانی بنزین شوک به مردم وارد کرد.

به گزارش میبدخبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا حسنی در رابطه با گرانی بنزین و حوادث اخیر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دولت درزمینهٔ گرانی بنزین بدسلیقگی کرد و بهتر از این می‌توانست عمل کند؛ چراکه این اقدام غیرمنتظره در شرایط سخت اقتصادی و درست در شب میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) انجام گرفت.

وی با بیان اینکه دولت می‌توانست پیش از اجرایی شدن گرانی بنزین با مردم در رابطه با محاسن طرح صحبت کرده و از لزوم و فایده اجرایی شدن آن بگوید، تصریح کرد: مردم فهیم و بصیر ایران چهل سال است که در همه زمینه‌ای دولت را یاری کرده است؛ اگر مسئولان باصداقت با مردم صحبت کرده و جریان را برای مردم مطرح می‌کردند، بهتر بود؛ اعلام و اجرایی شدن ناگهانی و بدون مقدمه گرانی بنزین شوک به مردم وارد کرد.

مسئولان نگذارند عده‌ای از گرانی بنزین سوءاستفاده کنند

امام‌جمعه موقت میبد ادامه داد: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند درصورتی‌که امری به نفع کل نظام و مملکت باشد و مسئولان تصمیم بگیرند اجرا شود باید از آن حمایت کنیم؛ ولو ممکن است عوارضی داشته باشد اما چون منفعت آن بیش از مضرات آن است باید طرح اجراشده و از آن حمایت شود.

حسنی تأکید کرد: در حال حاضر مسئولان باید از مزایا و معایب طرح بگویند؛ منتهی بعدازاینکه مردم در این قضیه توجیه شدند، باید با برنامه‌های مختلف مانند یارانه حامی مردم مخصوصاً اقشار کم‌درآمد باشند.

وی با اشاره به اینکه گران شدن بنزین می‌تواند بهانه‌ای را به دست افراد سودجو بدهد و اجناس موردنیاز مردم را گران کنند، اذعان کرد: مردم بیش از این تحمل گرانی اجناس و ارزاق ندارند؛ باید دولت‌مردان به‌شدت نظارت کنند که اجناس و کالاهای موردنیاز مردم به بهانه‌ی گرانی بنزین، از این قیمت‌هایی که دارد، گران‌تر نشود.

حساب مردم از اغتشاشگران جدا است

امام‌جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: عده‌ای از مردم به‌حق اعتراض دارند و باید صدای آن‌ها با اعتراض مسالمت‌آمیز به گوش مسئولان برسد و مسئولان نیز در مقابل باید صدای آن‌ها را بشنوند.

وی ادامه داد: اما متأسفانه همیشه در مواقع این‌چنینی عده‌ای بدخواه مردم و نظام در کمین نشسته‌اند تا به هر طریقی که می‌توانند به مملکت و نظام ضربه بزنند؛ امروز مملکت ما به برکت شهدا دارای امنیت است و آن‌ها می‌خواهند امنیت ما را خدشه‌دار کنند.

حسنی تأکید کرد: عده‌ای دلشان برای مردم نمی‌سوزد و سعی در ایجاد اغتشاش و صدمه به جان و مال مردم و بیت‌المال دارند؛ لازم است مردم با بصیرتی که تاکنون از خود نشان داده‌اند، صفشان را از این عده جدا کنند.

 امام‌جمعه موقت میبد یادآور شد: لازم است در برهه حساس کنونی کشور مردم مشکلات نظام و کشور را درک کنند و با مسئولان همکاری داشته باشند؛ و مسئولان نیز تمام توان خود را به‌کارگیرند تا گرانی بنزین بهانه‌ای برای گرانی سایر اجناس نباشد.

انتهای پیام/

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.