بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

دشمنان از طریق این توافق، به دنبال نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور هستند


حجت الاسلام غفوری در خطبه هاي نماز جمعه ميبد ، با بيان اينكه نگاه امريكا و دشمنان به اين توافقنامه نگاه ابزاري است افزود : دشمنان نظام و انقلاب مي خواهند از طريق اين توافق در كشور ما نفوذ اقتصادي ، فرهنگي و سياسي پيدا كنند.

به گزارش میبد خبر به نقل از میبد آدینه، حجت الاسلام حبيب الله غفوري با بيان اينكه اين همه توطئه و نقشه استكبار سرانجام به مذاكرات هسته اي انجاميد گفت : اين مذاكرات بنا به صلاحديد انجام شد و فرزندان مومن و متعهد ملت بزرگ ايران تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام دادند.

خطيب جمعه موقت ميبد با تاكيد بر اينكه گرچه نهايتا اين مذاكرات به جمع بندي رسيد تصريح كرد : اما نمي توان اسم اش را توافق گذاشت ؛ چرا كه اين مذاكرات نه هنوز در كشور ما و نه در امريكا رسميت پيدا نكرده  و مراحل قانوني را هم طي نكرده است .

وي افزود : با اين حال اهداف اصلي استكبار و امريكاي جنايتكار به عنوان رأس فساد بين الملل از زبان وزير خارجه ابله و نادان امريكا صادر مي شود كه ما توافق نامه را براي نفوذ در بين ملت ايران امضا كرده ايم .

امام جمعه موقت ميبد با بيان اينكه نگاه امريكا و دشمنان به اين توافقنامه نگاه ابزاري است افزود : دشمنان نظام و انقلاب مي خواهند از طريق اين توافق بتوانند در كشور ما نفوذ اقتصادي ، فرهنگي و سياسي پيدا كنند.

حجت الاسلام غفوري با هشدار به دولتمردان و مسئولين بر هوشمندي در مقابل نقشه هاي شوم دشمنان گفت : دولت و مسئولين مبادا فريب لبخندهاي دروغين مسئولين امريكا را بخورند چرا كه زير لبخندهاي آنها بزرگترين خيانت  و جنايت ها را در حق بشريت مي توان احساس كرد .

خطيب جمعه موقت ميبد با اشاره به اذعان امريكايي ها در ايجاد گروه تندرو و خونريز داعش گفت : آنها اين گروه خونريز را براي ايجاد تفرقه و جنگ بين شيعه و سني در منطقه ايجاد كردند تا به دنبال تجزيه عراق و سوريه و كشورهاي ضيعف و كوچك در منطقه باشند .

امام جمعه موقت ميبد با اشاره به اينكه تنها حقيقتي كه در مقابل اين توطئه ها و فكرهاي شيطاني امريكا ايستاده است تفكر انقلاب اسلامي است ، با استناد به بيانات رهبر عظيم الشان انقلاب در اين راستا پرداخت و گفت : ايشان فرمودند دو  خطر مهم در پيش رو داريم ؛ تفرقه در عرصه بين الملل در دنياي اسلام و نفوذ در درون ملت بزرگ ايران از طريق مختلف اما دشمن بداند هر دو نقشه اش را هم در عرصه داخلي و هم بين الملل اين ملت قهرمان نقش برآب خواهند كرد .

وي با تاكيد بر اينكه مجاهدت عيني در اين دوران مجاهدت در راه خدا است كه يكي از مصاديق عيني و حقيقت آن جهاد است گفت : شناخت دشمن و مبارزه با آن در عرصه اقتصادي ، فرهنگي و سياسي و ساير زمينه ها را مقابله دفاعي و تهاجمي است.

حجت الاسلام غفوري تصريح كرد : دشمن بداند هركجا از غرب آسيا حضور پيدا کند و منافع دنياي اسلام را تهديد كند يقين بداند دنياي اسلام در سراسر عالم منافع اش را در معرض تهديد جدي قرار خواهد داد .

امام جمعه موقت ميبد با اشاره به اظهارات وزير خارجه امريكا در حمايت از گروهاي داخلي در ايران اسلامي در دستيابي به اهداف شوم خود گفت : كدام گروه است كه در اين كشور انقلابي و امام زماني كه شيطان به آن دل بسته است تا با تقويت او با انقلاب اسلامي مقابله كند و همه گروههاي سياسي و جناح ها هواسشان را جمع كنند چرا كه گروهي كه مورد حمايت امريكا قرار بگيرد از نظر ملت ايران محكوم است.

وي در ادامه با اشاره به جريانات پيچيده در عالم بر عليه اسلام و انقلاب اسلامي و نهضت جهاني بيداري اسلامي گفت : آيندگان خواهند فهميد كه اهميت اين روزها و ايستادگي و استقامت در اين روزها چه قدر مهم و سرنوشت ساز است.

امام جمعه موقت ميبد با اشاره به تاريخ قبل از اسلام كه استكبار شرق و غرب احساس مي كردند كه دين از زندگي بشر رخت برسته است به پيروزي انقلاب اسلامي پرداخت و گفت : با پيروزي انقلاب اسلامي همه رشته هاي آنها پنبه شد و مجددا دين خدا حتي مسيحيت به بركت انقلاب اسلامي جان دوباره گرفت.

حجت الاسلام غفوري با بيان اينكه انقلاب اسلامي قرآن و اسلام را به عرصه اجتماع و صحنه زندگي فردي ، خانوادگي و اجتماعي مردم آورد گفت : در نتيجه خيزش مجدد عالم اسلام ، استكبار به تكاپو افتاد و براي مقابله با دنياي اسلامي حقيقت قرآن كريم و وجود مقدس پيامبر گرامي اسلام ، آيات شيطاني ، كاريكاتور و اهانت به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام را در دستور كار خود قرار داد .

وي جنگ و كودتا ، مسلح كردن گروههاي داخلي ، جنگ سياسي ، اقتصادي و فرهنگي را از ديگر نقشه هاي امريكا در رويارويي با نفوذ اسلام در عالم برشمرد و گفت : اما نور هدايت انقلاب اسلامي سراسر دنيا بويژه دنياي اسلام و بویژه منطقه غرب آسيا را فرا گرفت و خيزش هايي چون قيام ملت فلسطين و لبنان در مقابل تجاوزات رژيم صهيونيستي استكبار را به لرزه انداخت .

خطيب جمعه موقت ميبد ايجاد شبكه هاي اجتماعي انحرافي ، دامن زدن به فسق و فجور در فضاي مجازي ، اينترنت ، ماهواره ها و شكبه هاي تلويزيوني فارسي را هم در همين راستا برشمرد و افزود : علاوه بر تلاش براي ورود گسترده مواد مخدر ، مشروبات الكلي و آلات لهو و لعب رايگان به كشور سرانجام ما را به ما به زيرپا گذاشتن حقوق بشر متهم و اعلاميه در فضاي سياسي عليه ما صادر كردند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.