بازگشت به صفحه کامل
فرماندار میبد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح:

دشمنان از روحیه بسیجی و انقلابی ما در هراسند


فرماندارمیبد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بابیان اینکه دشمن از روحیه بسیجی و انقلابی ما هراس دارد، گفت: به فرمایش آیت‌الله شهید بهشتی، امریکا و اسرائیل از ملت ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

به گزارش میبد خبر، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با حضور «حسین فلاح» فرماندارمیبد صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

فرماندارمیبد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا 8 سال دفاع مقدس گفت: شهدا ما در 8 سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا ما امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

حسین فلاح نهضت امام و انقلاب اسلامی را نشاءت گرفته از قیام عاشورای حسینی دانست و افزود: دشمنان انقلاب تصور نمی‌کرد در آن شرایط ملت ایران و نظام با انسجام و همدلی، یارای مقاومت داشته باشد.

رئیس شورای تأمین شهرستان میبد گفت: درحالی‌که بیش از 30 کشور دنیا با حمایت صدام علیه ایران اسلامی تمام تجهیزات خودشان را به کار گرفته بودند اما بافرمان امام و رشادت‌های ملت، از این جنگ نابرابر پیروز بیرون آمدیم.

فرماندارمیبد تصریح کرد: بعد از 8 سال دفاع مقدس، قطعاً این روحیه و فرهنگ بسیجی که در کشور حاکم بود شاهد موفقیت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های نظامی و اقتصادی بودیم.

فلاح گفت: در این شرایط حساس با محوریت مقام معظم رهبری و هماهنگی که بین همه دستگاه‌های کشوری و لشگری است از این برهه هم به‌خوبی عبور خواهیم کرد.

وی در پایان بابیان اینکه دشمن از روحیه بسیجی و انقلابی ما هراس دارد افزود: به فرمایش آیت‌الله شهید بهشتی، امریکا و اسرائیل از ملت ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.