بازگشت به صفحه کامل
حجت الاسلام حسنی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه:

دستگاههای ديپلماسي در مقابل ياوه گويي دولتمردان امريكا با صراحت پاسخ دهند / توصیه به جوانان برای تشکیل تعاونی و ایجاد اشتغال


خطيب جمعه موقت ميبد به جوانان فارغ التحصيل توصيه كرد: به جاي اميد به استخدام در ارگانهاي دولتي، دور هم جمع و با سرمايه هاي كوچك خود تعاوني تشكيل و با ايجاد اشتغال خدمتي براي جامعه خود انجام دهند .

به گزارش میبد خبر، حجت الاسلام حسني در خطبه ی دوم نماز جمعه این هفته، با اشاره به اينكه در شهرستان ميبد ۱۵۸ تعاوني در شاخه ها و گرايش هاي مختلف مشغول بکارند، به جوانان و فارغ التحصيلان دانشگاه ها توصيه كرد: به جاي اميد به استخدام در ارگانهاي دولتي دور هم جمع شده و با سرمايه هاي كوچك و تخصص خود، تعاوني تشكيل دهید و با ايجاد اشتغال به جامعه ی خود خدمت کنند.

حجت اسلام حسني با گرامي داشت هفته تعاون گفت : از نظر اصول قانون اساسي نظام جمهوري اسلامي ، اقتصاد در اين كشور بر سه پايه دولتي ، خصوصي و تعاون استوار است .

وی در ادامه با تاكيد بر اينكه نبايد در مساله برجام فريب دشمن را خورد به مسئولين هشدار داد : چه برجام  در مجلس ما امضاء بشود و چه نشود؛ ملت عظيم الشان ما امريكا را بعنوان دشمن شماره يك خود و همه ملت هاي مسلمان مي شناسد.

امام جمعه موقت ميبد با اشاره به اينكه بعضي از مسئولين خواسته يا ناخواسته در فکر اینند که برجام به جلس نرود، تصريح كرد : طبق قانون اساسي هر چيزي كه براي مملكت تعهدآور است بايد به تاييد مجلس شوراي اسلامي برسد، چرا كه نمايندگان مجلس بعنوان نمايندگان اين ملت سرافراز و رشيد، با دقت اين برجام را بررسي مي كنند و اجازه وارد شدن كوچكترين خدشه اي به حيثيت و عظمت اين ملت را نخواهند داد.

امام جمعه موقت ميبد در ادامه با اشاره به ياوه گويي هاي دولتمردان بي عقل امريكا در روزهاي گذشته گفت : دولتمردان امريكا به تعبير مقام معظم رهبري بزرگتر از دهان خودشان حرف مي زنند و گويا دو قرن از عالم دنبالتر و عقب ترند .

حجت الاسلام حسني تاكيد كرد : تقاضاي ملت بزرگ ايران از رئيس جمهور و دستگاهها ديپلماسي كشورمان اين است كه در مقابل اين ياوه گويي ها با صراحت و قاطعيت پاسخ دهند.

وي با بيان اينكه بعد از قضيه برجام دشمن دست و پا مي زند تا در صفوف اين ملت و مسائل كشور و نظام ائم از سياسي ، اقتصادي و فرهنگي نفوذ كند و حتي بعضي از داخليها كمك مي كنند تا شايد امريكا بار ديگر در اين سرزمين لانه جاسوسي بزند تصريح كرد : به حول و قوه الهي با بصيرت و هوشياري مردم و با حضور جوانان فداكار و با تبعيت مقام معظم رهبري اين ملت اجازه نفوذ به دشمن در مسائل اقتصادي سياسي فرهنگي و اجازه حضور سياسي شيطان بزرگ امريكاي مستكبر را نخواهد داد .

خطيب جمعه موقت ميبد خاطرنشان كرد : در اين موقعيت حساس مردم ما با وحدت و همدلي و همزباني و آمادگي نيروهاي مسلح ، بسيج ، سپاه و ارتش در مقابل همه توطئه هاي دشمنان ايستاده است .

امام جمعه موقت ميبد با اشاره به برگزاري همايش ۵۰ هزار بسيجي در پايتخت گفت : اين حضور حماسي نشانگر اعلام خطر به دشمنان و اعلام اقتدار به دوستان است كه ايران اسلامي مهد بسيجيان است و در هر زمان و موقعيتي كه رهبري اراده كند براي جانبازي ، دفاع از عزت و حيثيت و عظمت اين انقلاب در صحنه حضور دارند.

وي با تاكيد بر توجه به مقوله اقتصاد مقاومتي هم گفت : رئيس جمهور و وزيران و دست اندركاران و مسئولين در هر رده بايد در حل مشكلات اقتصادي مردم به توليدات داخل تكيه كنند چرا كه نسخه اي كه رهبر عظيم الشان انقلاب براي حل اقتصاد كشور  پيچيدند راه درست است.

امام جمعه موقت ميبد تاكيد كرد : مسئولين بايد با ارائه راهكار و برنامه ريزي زمان از دست ندهند چرا كه اگر به اقتصاد مقاومتي جامه ی عمل پوشانده شود دشمن نااميد مي شود و همه حوادث كه در دنيا اتفاق مي افتد كمتر اثر منفي بر روي اقتصاد ما خواهد گذاشت .

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.