بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

در حماسه 9 دی، مردم بهترین شیوه دفاع از نظام دینی و اسلامی را به نمایش گذاشتند/ مسئولان فشار اقتصادی روی مردم را کاهش دهند


امام جمعه موقت میبد گفت: فتنه 88 یک سناریوی بزرگ علیه مردم سالاری دینی بود که مردم در حماسه 9 دی بهترین شیوه دفاع از نظام دینی و اسلامی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش میبد خبر، حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل بیان داشت: مهمترین علل ناهنجاری های اجتماعی بی سوادی است.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های انقلاب اسلامی با سواد کردن همه اقشار جامعه و از بین بردن جهل بود که این فرمان تاریخی حضرت امام(ره) یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی انقلاب اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به سفر پر از خیر و برکت مقام معظم رهبری ابراز داشت: سفر پر خیر برکت مقام عظمای ولایت به دیار دارالعباده برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به خصوص استان یزد بود که همواره موجب افتخار و بالندگی مردم این استان می باشد. سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان یزد علاوه بر دستاوردهای مادی برکات معنوی زیادی برای این استان به همراه داشت.

حجت الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و بیعت مردم ایران با ولایت فقیه است،‌گفت: از فتنه 88 باید درس عبرت گرفت و ماهیت دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی را شناخت تا در آینده از بروز چنین فتنه هایی در جامعه جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: هر زمان که مردم آمادگی و بصیرت لازم را داشته و انسجام ملی خود را حفظ کنند می توانند از چالش های پیش رو با سربلندی عبور کنند.

خطیب موقت جمعه میبد با بیان اینکه فتنه 88 یک سناریوی بزرگ علیه مردم سالاری دینی بود، اظهار داشت: در فتنه 88 هشت ماه فتنه گران با یک ادعای دروغ صدمات معنوی و مادی فراوانی را به نظام اسلامی و کشور وارد کردند ولی مردم در حماسه 9 دی بهترین شیوه دفاع از نظام دینی و اسلامی را به نمایش گذاشتند. جامعه باید بصیر باشد تا در زمان فتنه بتواند حق را از باطل تشخیص دهد.

حجت الاسلام حسنی تصریح داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر در 9 دی به جهانیان نشان خواهند داد که 22 بهمن امسال با شکوه تر از هر سال خواهد بود.

وی با اشاره به زمزمه های خروج آمریکا از سوریه و افغانستان اذعان داشت: این امر دلیلی بر شکست جبهه استکبار در منطقه از جبهه مقاومت خواهد بود. در این راستا باید از مقامات عراقی که حاضر نشدند به مذاکره و دیدار با ترامپ که بصورت مخفیانه وارد عراق شده بود، تشکر و قدردانی کرد و ان شاالله با همین مقاومت جبهه اسلامی نیروهای فرا منطقه ای و بویژه آمریکا گور خود را از منطقه گم خواهند کرد.

امام جمعه موقت میبد در پایان خطبه ها با اشاره به بررسی لایحه بودجه در مجلش شورای اسلامی تاکید داشت: فشار اقتصادی بر قشر محروم و مستضعف جامعه شدید است و مسئولین باید با تلاش مضاعف خود تا از بار این فشارهای اقتصادی که با توطئه های دشمنان و سوء مدیریت برخی مسئولین بر دوش مردم همیشه در صحنه و قشر مستضعف جامعه ایجاد شده، بکاهند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.