بازگشت به صفحه کامل
آیت الله اعرافی امام جمعه میبد:

در انتظار انتقام الهی و جبهه مقاومت اسلامی قطعا باشید/همه مردم و مسولین به این توهین توجه داشته باشند و واکنش نشان دهند/در عربستان شاهد جابجایی قدرت بی خاصیت و بی ارزش هستیم


دشمنان ما بدانند همان غیرت و خروشی که در دفاع مقدس موج می زد، در دل های پاک جوانان امروز ما و نیروهای مسلح و جبهه مقاومت در جوش و خروش است. دشمنان ما فکر نکنند قصه فرق کرده است. امروز این غیرت در عالم اسلام و جهان اسلام نورافشان شده است.

در انتظار انتقام الهی و جبهه مقاومت اسلامی قطعا باشید

به گزارش خبرنگار میبدخبر: آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در ابتدای خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه شهادت شهیدان مقاومت اسلامی به ویژه سردار رشید اسلام شهید محمد علی الله دادی که مایه افتخار ایران اسلامی و بویژه استان یزد بودند را تسلیت عرض گفت و افزود: دشمنان ما بدانند که شهادت افتخار و آرزوی ملت ایران است. ملت ایران در طول چند دهه اخیر به آن بالیده و از شهادت نهراسیده است.

وی ادامه داد: دشمنان ما بدانند همان غیرت و خروشی که در دفاع مقدس موج می زد، در دل های پاک جوانان امروز ما و نیروهای مسلح و جبهه مقاومت در جوش و خروش است. دشمنان ما فکر نکنند قصه فرق کرده است. امروز این غیرت در عالم اسلام و جهان اسلام نورافشان شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه ملت های سوریه، یمن، عراق، بحرین و...  آماده شهادت در راه خدا  هستند خاطر نشان ساخت: دشمنان گمان نکنند با ریختن خون این شهیدان این ملت ایران و جبهه مقاومت را به عقب می کشاند؛ بلکه خون این شهیدان ملت ما و جبهه مقاومت را نیرومند تر می کند و در انتظار انتقام الهی و جبهه مقاومت اسلامی قطعا باشید.

همه مردم و مسولین به این توهین توجه داشته باشند و واکنش نشان دهند

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به استمرار توهین های رنجیره ای به اسلام و مقدسات اسلام و به ویژه پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) تصریح کرد: این حرکات در راستای همان اهداف استکبار جهانی آمریکا و اسراییل در منطقه است. همه مردم و مسولین به این توهین توجه داشته باشند و واکنش نشان دهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه خطبه ها با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اظهار داشت: ایشان می خواهند به جوانان غرب بفهماند که مسیری که غرب طی می کند یک مسیر ناروا، بی حاصل و پرخطر است. روح این پیام به جوانان اروپایی و آمریکایی این است، راه تان را از سیاست مداران غرب جدا کنید که این راه به جنگی بزرگ تبدیل خواهد شد و همه در این جنگ ضرر خواهند کرد.

وی ادامه داد: اسلام یک دین جهانی و بزرگ است و نمی شود با مقدسات این دین بازی کرد و این طور استعمار کنید، نفس ملت ها و امت ها را بگیرید. امروز نماد این ستم در جهان وجود رژیم غاصب اسراییل است و دشمنان ما بدانند اگر این مسیر را ادامه بدهند ملت ما بر سر دین و معارف الهی و مقدسات اسلام و الهی خود به ویژه شخصیت پیامبر اکرم(ص) با هیچ کس معامله نمی کند.

امام جمعه میبد اضافه نمود: ملت ما و جوانان های آمریکا بنشینند و دقیق محاسبات سیاسی را بررسی کنند و ببیند راه به کدام سمت است. دشمنان ما بدانند که فریاد های ملت های اسلامی قطع نخواهد شد و ملت ایران پیشگام این حرکت عظیم بیداری اسلامی در جهان خواهد بود.

آیت الله اعرافی تاکید کرد: از دولت های اسلامی انتظار می رود که بر سر موازین و پایه های اسلامی و دینی خود پایبند باشند. همچنین مسئولین ایران نیز با شجاعت تمام موضع بگیرند و دولت های تمام دنیا نیز موضع قاطع، واضح و شفاف در برابر این توهین ها داشته باشند.

وی ایستادگی ما را یک ایستادگی قاطع دانست و اذعان نمود: راه ملت ایران از راه تروریست، داعش، طالبان و تکفیری ها جداست. البته اینها دست پرورده ی کشور های غرب یعنی آمریکا، اسراییل و انگلیس هستند. اسلام ما اسلام عقلانی، دینی و انقلابی است که باید برای جلوگیری از بروز همچین اهانت هایی یک کیان حقوق جهت ادیان تشکیل بشود و نیاز است که ادیان اسلامی و الهی مصون بماند و به مقدسات ادیان توهین نشود.

در عربستان شاهد جابجایی قدرت بی خاصیت و بی ارزش هستیم

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد سپس به مسائل عربستان اشاره کرد و افزود: در عربستان شاهد جابجایی قدرت بی خاصیت و بی ارزش هستیم. زیرا که بصورت آشکار و پنهان سران عربستان به کشورهای غرب و استکبار جهانی آمریکا، اسراییل و انگلیس وصل هستند و دارند از پشت به اسلام خنجر می زنند. امیدواریم این سران به خود بیایند و از کینه پروری و نفاق دست بردارند، اگر چه امیدی نیست. امیدواریم سیاست های غلط سران عربستان که جریان اسلام را به خود سوق داده است از بین برود.

خبرنگار : سیدمرتضی حسینی نسب

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.