بازگشت به صفحه کامل
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد:

درس استکبار‌ستیزی مهم‌ترین پیام حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت: مردم فهیم و زمانه شناس میبد با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی در ‌راهپیمایی ۱۳ آبان، ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت.

به گزارش میبد خبر، «سرهنگ فلاح » فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد بمناسبت  فرارسیدن یوم الله 13 ابان  و دعوت به حضور حماسی احاد مردم میبد در این تجمع بزرگ استکبار ستیزی پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

13آبان فقط چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار، و الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است .

13آبان در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با استبداد داخلی و استکبار و سلطه خارجی است. 
 
یوم‌ا... 13آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطۀ پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است که شامل تبعید امام خمینی در ۱۳ آبان ۴۳ به دستور آمریکا و توسط شاه به کشور ترکیه که تا روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ یعنی بیش از ۱۴ سال از وطن دور بودند. کشتار دانش آموزان در سال ۵۷ در جلو دانشگاه تهران و تصرف لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ که ویژگی مشترک هر سه حادثه در این روز مهم بازگو کننده عمق نفرت مردم ایران از رفتارهای استعمارگرانه آمریکا می باشد.
‌ امام راحل و دوراندیش ما به دنبال تصرف سفارت آمریکا ضمن تائید این عمل شجاعانه فرمودند: فتح لانه جاسوسی آمریکا یک رویداد بسیار مهم درتاریخ کشور ایران است .
وی درادامه از اهاد ملت آزاده و غیور به ویژه  اقشار مختلف مردم فهیم و زمانه شناس میبد  دعوت کرد تا در راهپیمایی و تجمع استکبار ستیزی  که صبح روز پنحشنبه 13 ابان 95 از ساعت 9 صبح الی 10:30 در محل سه راه سعیدی  برگزر خواهد شد  شرکت نمده و با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی ، ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت و سیلی جوانان و عاشورائیان بر آمریکای جنایتکار را،بار دیگر، تکرار خواهد کرد و اثبات خواهند کرد که امریکا قابل اعتماد نبوده و  نیست و خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است.
انتهای پیام/اح
 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.