بازگشت به صفحه کامل
آیت الله اعرافی:

دانش آموزان خاص در آموزش و پرورش مورد اهتمام ویژه قرار گیرند


امام جمعه ميبد توجه ویژه به دانش آموزان خاص در نظام آموزش و پرورش اين شهرستان را خواستار شد.

به گزارش میبد خبر، آیت الله «عليرضا اعرافی» در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن قدردانی از موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان میبد گفت: راهیابی دانش آموزان به دانشگاه‌ها یکی از موفقیت‌های مهم آموزش و پرورش میبد بوده که سالیان سال در کارنامه این حوزه به ثبت و ضبط رسیده است. 

وی با اشاره به این که فعالیت آموزش و پرورش میبد  تنها در رتبه‌های برتر کنکور و درس خلاصه نمی‌شود، افزود: موفقیت‌های دانش آموزان میبدی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، اجتماعی و معرفتی همواره در کنار درس رشد چشمگیری یافته و برتری دانش‌آموزان میبد در سطح استان مایه افتخار شهرستان است كه امیدوارم همچنان تداوم داشته باشد. 

امام جمعه میبد با بیان این که آموزش و پرورش میبد به دانش‌آموزان نگاه خاص و ویژه‌ای دارد، اظهار كرد: این نگاه ویژه به دانش‌آموزان خاص نظیر فرزندان طلاق، بیماری‌های خاص، فرزندان زندانیان اعم از بومی يا غیربومی بايد مورد عنایت قرار گیرد تا این دانش‌آموزان بدون هیچ گونه آسیبی از مشکلات و سختی‌ها به سلامت عبور کنند. 

  وی افزود :هیچ گونه سختی یا آسیبی نباید مانع رشد دانش آموزان خاص  شود بلکه باید هر فردی که توانایی ذهنی و شخصی دارد با رعایت عدالت آموزشی رشد کند. 

آیت‌الله اعرافی تعامل و همکاری دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را باعث توسعه و پیشرفت علمی نظام دانست و گفت: رابطه بین آموزش و پرورش و دانشگاه باید یک رابطه مستقیم با یک بازخورد عالی ادامه یابد تا گام‌های اساسی در این راستا برداشته و سطح علمی کشور را افزایش دهد. 

  توجه به تربیت فرهنگی و اجتماعی، هنر، خط و نگارش، تربیت بدنی و ورزش از ديگر مباحثی بود که امام جمعه شهرستان میبد در حوزه آموزش و پرورش به طور جدی خواستار شد.

انتهای پیام/

ایسنا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.