بازگشت به صفحه کامل
امام‌جمعه موقت میبد:

داعش را مقاومت از پا درآورد نه مذاکرات/ در مقابل توطئه ها هوشیار باشیم


امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به شکست داعش در منطقه گفت: نابودی داعش حاصل شناخت صحیح و ایستادگی در مقابل فتنه استکبار جهانی بود.

به گزارش میبد خبر، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به حادثه زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با زلزله زدگان گفت: حادثه بسیار تلخ و سنگینی بود اما صحنه های بسیار زیبایی در جامعه به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: نوع دوستی مردم بزرگوار ما زبان زد خاص و عام شد و جا دارد در این حادثه تلخ از همه ملت بزرگ ایران، از شما مردمان بزرگوار شهرستان میبد و از همه ادارات و ارگان ها وکه در اولین ساعات در این حادثه تلخ حضور یافتند و به مردمان حادثه دیده کمک کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

امام‌ جمعه موقت میبد در ادامه بیان داشت: حضور رهبر معظم انقلاب در میان مردم و در حقیقت دیدار چهره به چهره رهبر با مردم غم زده مرحم بسیار بزرگی بر دل های داغ دیده مردم مصیبت دیده منطقه زلزله بود. امیدواریم تلاش ها مضاعف شود و روز به روز این مردم غیرتمند و مرزبان و مرزدار جمهوری اسلامی از مشکلاتشان کاسته شود.

خطیب موقت نماز جمعه میبد ضمن تبریک هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و پیروزی نیروی مقاومت دربرابر داعش بیان داشت: بسیج یک شجره طیبه ای بود که به دست مبارک حضرت امام غرس شد و امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج را داد خیلی ها باور نمی کردند بعد ازسالیان سال درخت تنومندی شود نه تنها در کشور ما بلکه در جهان اسلام تاثیر گذار باشد.
وی ادامه داد: بسیج یک فرهنگ است و نیاز اول جامعه امروز و فردای ما این است که باید فرهنگ بسیج و بسیجی برای جامعه و خصوصاً نسل جوان باید تببین شود.
حجت الاسلام حسنی همچنین با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن علیه ایران و منطقه و شکست دائم آن‌ها گفت: امروز هر توطئه‌ای که از دشمن نقش بر آب می‌شود به‌ این‌علت است که ایران یک قدرت عظیم به نام بسیج دارد. جوانان امت اسلامی که با مقاومت و شهادت توانستند بعد از 6 سال داعش را شکست دهند البته این به معنای ریشه کن شدن داعش نیست و دشمن دست از توطئه برنمی دارد.
خطیب نماز جمعه میبد تاکید کرد: به حول قوه الهی همچون 38 سال گذشته دشمن بداند تا در این کشور ولی فقیه پشتیبان این ملت است و تفکر بسیجی درحال گسترش است هر توطئه ای علیه انقلاب و نظام و اسلام شود مردم و بسیجیان این توطئه ها را نقش برآب خواهند کرد. 
وی تصریح کرد: مردم و مسئولان نظام بدانند اگر می‌خواهند مشکلات حل و گره‌گشایی شود و وضع اقتصادی بهتر شود تنها راه آن این است که تفکر بسیجی در تمام ارگان‌ها و نهادها و همچنین کارها طنین‌انداز شود و باروحیه انقلابی و جهادی کار انجام شود.
حجت الاسلام حسنی با اشاره به مجاهدتها و تلاشهای جبهه مقاومت برای نابودی داعش اذعان داشت: این پیروزی ثمره مقاومت و سازش ناپذیری بود و بدانند کسانی که پیشنهاد مذاکره با داعش را دادند اکنون این مقاومت بود که جواب داد نه مذاکره و این روحیه مقاومت و مجاهدانِ و غیرت دینی جوانان باعث شد این درخت خبیث قطع شود.
امام‌جمعه موقت میبد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص دانش آموزی کشورشهید محمدحسین ذوالفقاری گفت: کوچکترین شهید دفاع مقدس شهید محمد حسین ذوالفقاری بود اما به دلیل عظمت و بزرگی این شهید ایشان جزء شهدای بزرگ این مملکت هستند.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به تجمع باشکوه بسیجیان شهرستان میبد به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: در روز یکشنبه 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان میبد با حضور مردم قدر شناس و بزرگوار و پشتیبان این نظام و انقلاب به عنوان شکرانه مقاومت در مصلی آیت الله اعرافی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/اد



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.