بازگشت به صفحه کامل
با حکمی از سوی قوه قضائیه؛

دادرس علی البدل دادگاه عمومی ابرکوه منصوب شد


حسین آخوندی طی حکمی از سوی صادق لاریجانی رئیس قوه ضائیه به عنوان دادرس علی البدل دادگاه عمومی ابرکوه منصوب شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه؛ صبح امروز جلسه معارفه حسین آخوندی یگانه دادرس علی البدل دادگاه عمومی شهرستان ابرکوه در محل فرمانداری برگزار شد.

آخوندی با 6 سال سابقه فعالیت در دادسرا در خصوص برنامه های آتی خود اظهار داشت: در دادگاه به نحوی عمل می کنیم که احکام در مورد افرادی که سابقه ی محکومیت کیفری ندارند و برای اولین بار جرمی مرتکب شده اند، هم جنبه ی اصلاح داشته و هم جنبه ی بازدارندگی باشند.

وی افزود: در مورد افراد شرور قطعا در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه رافت برخورد می شود.

دادرس علی البدل تصریح کرد: تلاش می شود روند طولانی رسیدگی به پرونده ها و صدور حکم سرعت بیشتری داشته باشد. پرا که اگر حکمی به موقع صادر نشود حتی اگر بر اساس شرع باشد عدالت را اجرا نکرده است.

آخوندی تاکید کرد: صدور به موقع احکام هم برای بزه دیده لذت بخش است و هم مجرمین می دانند که با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

گفتنی است مراسم معارفه دادرس علی البدل دادگاه عمومی، با حضور سید نبی رسولی فرماندار، احمد مورکیان رئیس دادگستری، علی محمد دشتکیان دادستان و حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه مهردشت برگزار شد.

پس از قرائت حکم آخوندی، فرماندار ابرکوه با اهداء چفیه و هدیه از طرف کانون بسیج حقوقدانان، آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان از خداوند منان خواستار شد.

انتهای پیام/ع




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.