بازگشت به صفحه کامل

خطوط جدید تلفنی بیمارستان امام صادق علیه السلام میبد با تماس تلفنی آیت الله اعرافی افتتاح شد


بخش مخابرات بیمارستان امام صادق(ع) میبد با 30 خط ارتباطی و شماره جدید افتتاح شد.

به گزارش میبدخبر، ذبیح الله برجسته مدیر بیمارستان میبد با اشاره به این موضوع، گفت: خوشبختانه با حضور و تلاش دوستان از مخابرات میبد و همکاری خوب مخابرات مرکز استان، تلاشها و نامه نگاریهای ۲ سال اخیر جهت اختصاص پیش شماره ۴ شماره ای به بیمارستان به بار نشست و از این لحظه پیش شماره ۳۳۲۶۰۰۰۰ با ۳۰ خط بدون اشغالی فعال گردید.

وی افزود: تا چند روز آینده شاهد اختصاص شماره داخلی خاص به تمامی واحدها و بخشها و تختهای بیماران خواهیم بود که انشاالله ارتباط مردم با بیمارستان و بیماران بستری بسیار تسهیل خواهد شد.

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد نیز با تماس و افتتاح این شماره جدید، در پیام تلفنی گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم. افتتاح این خطوط تلفن را به فال نیک میگیریم و سال جدید و اعیاد ماه مبارک شعبان و روز جمهوری اسلامی را هم به همه عزیزان بهداشت و درمان در میبد و به خصوص به پرستاران عزیزمان، به پزشکان بزرگوار، به کادر درمان، به مدیران و مسئولان و به همه عزیزانی که در این ایام برای پیشگیری و مبارزه با کرونا زحمت کشیدند عرض تبریک و سپاس و تقدیر و تشکر فراوان دارم. حقیقتاً ما باید همه‌مان قدردان همه پرستاران و پزشکان و کادر درمان  که سپاه بزرگ و سرافراز سلامت در کشور بوده‌اند، باشیم، و در میبد هم به فضل الهی عزیزان ما همت بلندی را نشان دادند و کارهای بزرگی را انجام داده اند و با همکاری دستگاه‌های مختلف از گروههای مردمی و بسیجی و سپاه و با نیروی انتظامی و فرمانداری و همه عزیزان با هدایتهایی که فرماندار و  دستگاه بهداشت و درمان داشتند، خدا را شکر به نحوه مناسبی کنترل شد. امیدواریم این روزهای سخت بر ملت ما و بر مردم میبد به زودی این روزها سپری شود و ما شاهد رشد و تعالی و خوشی و همبستگی و سلامت مردم عزیزمان باشیم. من با همه وجودم از مدیران محترم بهداشت و درمان و بیمارستان و پرستاران و پزشکان و کادر درمان و مردم خیر و همه بزرگواران و مسئولین محترم و همه کسانی که در این ایام همبستگی و همدلی خوبی را نشان داده اند تشکر می کنند و برای همه شما آرزوی توفیق دارم امیدواریم که همه برای ارتقاء زیرساخت های بهداشت و درمان، همه مسئولین ادارات و همه بخش ها کمک کنند. همین جا هم لازم است از مخابرات در استان و شهرستان تشکر کنم به خاطر افتتاح این خطوط…

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.