بازگشت به صفحه کامل
فرماندار میبد:

خسارت طرح‌های عمرانی نتیجه کار بدون پشتوانه فنی و کارشناسی است


فرماندار میبد گفت: خسارت طرح‌های عمرانی شهری نتیجه کار بدون پشتوانه فنی و کارشناسی است و برای شهر تاریخی میبد باید با نگاه فنی و کارشناسی و افق‌های بلند کارکرد.

به گزارش میبدخبر، در نشستی با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد مسائل و مشکلات عمران و زیباسازی میبد در محل شورای اسلامی شهر میبد بررسی شد.

«حسین فلاح» فرماندار در این نشست پرتعامل شورا و شهرداری در اجرای پروژه‌های ملموس و بزرگ تأکید کرد.

حسین فلاح گفت: برای جلب رضایت مردم در حوزه‌های مختلف، شورا و شهرداری باید هرگونه موانع و مشکلات را برطرف و به سمت توسعه و عمران و آبادانی شهر پیش بروند.

فلاح اجرای طرح‌های بدون پشتوانه فنی و کارشناسی در سطح شهر را خسارت بار خواند و تصریح کرد: برای شهر تاریخی میبد باید با نگاه فنی و کارشناسی و افق‌های بلند کارکرد.

وی گفت: بخشی از مسائل در استان و بخشی هم که نیاز به پیگیری در سطح کشور را دارد، دنبال می‌کند.

حل مشکل حریم قانونی شهر، اجرای طرح ورودی شهر با همکاری شهرداری و بخش خصوصی و واحدهای صنعتی، ایجاد درآمد پایدار شهرداری و تعیین تکلیف بدهی ادارات به شهرداری تا سال آینده از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

 

همچنین در این نشست مقرر شد؛ سال آینده با محوریت فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی، سال زیباسازی و عمران شهری نام‌گذاری شود تا با همکاری و همفکری ادارات مرتبط قدم‌های بزرگ‌تری را در این زمینه برداشته شود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.