بازگشت به صفحه کامل


خروش انقلابی مردم ولایت‌مدار میبد علیه آشوب‌گران/ بیعت دوباره میبدی ها با رهبر معظم انقلاب+ تصاویر


مردم انقلابی شهرستان میبد در محکومیت اقدامات بد خواهان و فتنه گران و همچنین حمایت از ولایت فقیه و نظام مقدس اسلامی، راهپیمایی کردند و فریاد مرگ بر فتنه گر سردادند.

به گزارش میبد خبر، همزمان با سراسر کشور مردم با بصیرت و ولایت‌ مدار شهرستان میبد با خروش انقلابی خود بار دیگر انزجار خود را از فتنه‌ گران به نمایش گذاشتند و اقدامات چند روز اخیر فتنه‌ گران کوردل علیه ایران اسلامی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی عظیم با شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آشوب‌گر»، «ما همه با هستیم پشت ولایت هستیم»، «مرگ بر مفسد اقتصادی»، « ما ذلفقار حیدریم فدائیان رهبریم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود» دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده و با حمایت قاطع از نظام جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت فقیه حماسه‌ ای دیگر آفریدند.

حجت‌الاسلام علیرضا حسنی امام جمعه موقت میبد در این اجتماع بزرگ ضمن تشکر از همه اقشار مختلف مردم اظهار داشت: امروز ملت ایران قدرت و غیرت خود را برای دفاع از اسلام و مقابله با اغتشاش‌گران به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه اسلام سراسر عالم گیتی را در برخواهد گرفت، گفت: این ملت برای این نظام خون‌ها دادند و در طول تاریخ ثابت کردند هر جا انقلاب در خطر باشد به صحنه می‌آیند.

حجت‌الاسلام حسنی عنوان کرد: امروز ملت ایران با حضور خود بار دیگر پوزه استکبار را به خاک مالید.

وی با بیان اینکه مسیر قانونی برای اعتراضات باز هست، تصریح کرد: اینکه عده‌ای شبانه با چهره‌ای نقاب‌زده به خیابان‌ها بریزند و اصل نظام را زیر سوال ببرند مطالبه‌گری نیست، چنین افرادی خائن به ملت و مزدور و دست‌نشانده اجانب هستند.

حجت‌الاسلام حسنی در پایان با بیان اینکه مردم مشکل دارند، خواستار حل این مشکلات از دولت شد و افزود: دولت تبعیض‌ها را برطرف و پارتی‌بازی و رشوه‌خواری از بین ببرد.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.