بازگشت به صفحه کامل
جدید ترین اقدام بانی بمب های شیمیایی علیه ایران و پیگیر حصر سران فتنه

حکم دادگاه آلمانی برای ممنوعیت ارتباط با خدا/کسی حق ندارد در مدارس نماز بخواند!


دادگاه آلمان حکمی صادر کرده است که بر این مبنا کسی حق ندارد در مدارس این کشور نماز بخواند.

به گزارش میبدخبر  به نقل از راه دانا اواخر هفته گذشته بود که خبر رسید  که دادگاه آلمان حکمی صادر کرده است که بر این مبنا کسی حق ندارد در مدارس این کشور نماز بخواند.



این اقدام دادگاه کشور آلمان در شرایطی است که پروژه اسلام ستیزی مدت هاست در کشورهای اروپایی راه اندازی شده و به واسطه گسترش گرایش نسل جوان اروپا به دین اسلام، دولت های قاره سبز نیز برنامه های گسترده ای در جهت جلوگیری از این اتفاق طراحی کرده اند.



همین چند وقت پیش بود که ماجرای نشریه شارلی ابدو در فرانسه با هدف ایجاد موج نفرت نسبت به مسلمانان عملیاتی شد، اما حالا برخوردهای حذفی دولت های اروپایی با جریان اسلام و مسلمانان قاره سبز به جایی رسیده که دیگر نمازخواندن نیز در این کشورها در حال ممنوع شدن است.



در این راستا آلمانی ها نیز پیشگام این ماجرا شدند و دادگاه این کشور طی حکمی شگفت آور نمازخواندن در مدارس را ممنوع اعلام کرد. این حکم به این دلیل صادر شد که نوجوانی ۱۴ ساله در راهروی مدرسه نماز خوانده بود چرا که در مدرسه جایی برای نماز خواندن وجود نداشته است. دادگاه نماز خواندن این نوجوان را تهدیدی ضد صلح و امنیت دانسته است و حکم به منع نماز داده است. از دیدگاه دادگاه این کشور نماز خواندن در انظار عمومی سبب ایجاد اختلال در نظم مدرسه می شود و مدرسه هم قادر به ساختن جایی برای نماز خواندن نیست.



این در شرایطی است که در آلمان بیش از ۴ میلیون مسلمان وجود دارد که در این سال ها به دلیل اسلام هراسی تحت فشار زیادی هستند و بر اساس نظر سنجی دانشگاه مونستر دیدگاه آلمانی ها نسبت به مسلمانان مخدوش شده است و آلمان ها اسلام را تهدیدی برای کشورشان می دانند. 



البته نکته جالب توجه اینجاست که برخوردهای حذفی با مسلمانان در کشورهایی در حال رخ دادن است که بیشترین ادعای حقوق بشر و آزادی را در دنیای امروز دارند. همین چند وقت پیش بود که نائب رئیس مجلس آلمان به کشورمان سفر کرد و در این سفر دیداری با محمد رضا عارف معاون اول دولت اصلاحات نیز داشت. در این دیدار کلاویا رویت در اظهاراتی مداخله جویانه مباحثی همچون رفع حصر سران فتنه را وسط کشیده بود و این حصر را در تناقض با منافع حقوق بشر نامیده بود. این در شرایطی است که همین حکم صادر شده توسط دادگاه آلمان نشان می دهد که نقض حقوق بشر در کشورهای اروپایی به خصوص در آلمان بیش از هر کشور دیگری انجام می گیرد.



آلمان از گذشته تاکنون همراه با استکبار و صهیونیسم بین الملل ضدیت خود را با اسلام و ایران نشان داده است. این کشور بانی بمب های شیمیایی علیه ایران در جنگ تحمیلی، پیگیر رفع حصر سران فتنه، جایزه دهنده به فیلم های بی مایه و ضعیف فقط به خاطر دشمنی با اسلام و... بوده که این بار هم دادگاهی در آلمان، نماز خواندن در انظار عمومی و مدارس را ممنوع کرده است.


انتهای پیام/ص




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.