بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

حمایت از کالای ایرانی در گرو مبارزه جدی با قاچاق کالا است/ قطع رابطه با آمریکا بزرگترین خدمت به ملت ایران بود/ در برجام نقد دادیم و نسیه گرفتیم


امام جمعه موقت میبد با اشاره به شعار سال بیان داشت: برای حمایت از کلای ایرانی باید برخورد بی وقفه و بدون ملاحظه کاری با مساله قاچاق کالا صورت گیرد.

به گزارش میبد خبر، حجت الاسلام علیرضا حسنی در آیین خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به حضور هزار و 800 معتکف در بیش از 20 مسجد جامع و ضمن قدردانی از برگزار کنندگان اعتکاف در شهرستان بیان داشت: حضور گسترده مردم و بویژه جوانان و نوجوانان در سنت حسنه اعتکاف امسال بیانگر عظمت این آیین معنوی است و امسال نیز شاهد حضور گسترده جوانان در مراسم اعتکاف بودیم که ان شالله معتکفین این حالت معنوی بدست آمده را در طول سال حفظ کنند.

امام‌جمعه موقت میبد در ادامه با اشاره به روز 20 فروردین روز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا و روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: در این روز جمهوری اسلامی ایران با همت و تلاش جوانان ایرانی و دلداده انقلاب اسلامی و با تفکر بسیجی به فناوری غنی سازی اورانیوم و دانش هسته ای دست یافت و این جوانان با همت خود کلمه ما می توانیم را معنا کردند.

وی با بیان اینکه قطع رابطه سیاسی آمریکا بزرگترین خدمت به ملت ایران بود، در رابطه با توافق هسته ای و مسئله برجام ابراز داشت: در قصه برجام خیلی از دستاوردها را از ما گرفتند و ما داده ها را نقد دادیم و  وعده نسیه گرفتیم. این ماجرا نشان داد که اگر مسئولین ما به نیروهای داخلی اعتماد داشته و نگاه به بیرون نداشته باشند جوانان ما می توانند هر روز قله های بیشتری را در زمینه های گوناگون و در راستای توسعه و پیشرفت کشور فتح کنند.

حجت الاسلام حسنی افزود: کشور و ملت ما در مسایل اقتصادی نیز همانند مسایل سیاسی مستقل شده و حرف اول را بزند. در حال حاضر مهمترین مسئله مردم مسایل معیشتی و اقتصادی است که باید با تکیه بر توان داخلی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات ایرانی برطرف شود.

خطیب موقت جمعه میبد  با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» و تحقق آن در عمل اذعان داشت: تولیدکنندگان کالا باید اجناس خود را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت به دست مردم رسانده و مردم نیز باید خرید کالای ایرانی را در اولویت قرار داده تا مساله اشتغال، بیکاری و رکود حل شود.

وی در ادامه تصریح داشت: نظام بانکی کشور نیز باید به تولیدکنندگان تسهیلات با حداقل سود بدهد تا تولیدکنندکان نیز بتوانند کارگاه‌های خود را سرپا نگهدارند.

حجت الاسلام حسنی با تاکید بر این نکته که حمایت از کالای ایرانی در گرو مبارزه جدی با قاچاق کالا است، اضافه کرد: برای حمایت از کلای ایرانی باید برخورد بی وقفه و بدون ملاحظه کاری با مساله قاچاق کالا صورت گرفته و در این راستا با کسانی که با قوانین آشنا بوده و آنها را دور می زنند و با واردات کالاهای قاچاق اقتصاد ملی را نابود می کنند برخورد اساسی شود.

امام جمعه موقت میبد در پایان با اشاره به اقدام ظالمانه رژیم آل سعود در به رسمیت شناختن اسراییل جنایتکار یادآور شد: مسأله فلسطین راهی جز مبارزه و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ندارد و جمهوری اسلامی از ابتدا مسأله فلسطین را اولین مسأله جهان اسلام می‌دانسته و انشالله با مقاومت مسلمانان تا چندسال آینده اسرائیلی روی کره خاکی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.