بازگشت به صفحه کامل
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

حضور مردم در «جشن انقلاب» رشته‌ های دشمن را پنبه کرد/آمریکایی ها در توهم


دکتر محمد صالح جوکار، با بیان اینکه رسالت انقلاب ایجاد تمدن اسلامی در دنیا است گفت:حضور پرشور مردم در «جشن انقلاب» رشته‌های دشمنان را پنبه کرد.

 به گزارش خبرنگار یزدرسا؛ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی  صبح امروز با حضور در تجمع پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی استان  ضمن گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اظهار داشت: امروز مردم دارالعباده یزد با حضورخود در راهپیمایی 22بهمن عظمت و شکوه و حماسه را به نمایش گذاشتند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه  دشمن هنوز پنبه را از گوش خود بیرون نیاورده است گفت: امروز این حضور باید پیامی داشته باشد، ولی اگر آمریکا و متحدانش بخواهند این ملت را تحقیر کنند با عکس العمل ملت ایران مواجه خواهند شد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه رسالت انقلاب ایجاد تمدن اسلامی در دنیا است عنوان کرد: 36 سال عزت و اقتدار و نقش آفرینی و مجاهدت برای ارزش های دینی و ایثارگری و مقاومت در برابر توطئه ها  و عبور از فتنه ها و انحراف ها امروز این ملت استوارتر از سال اول به مسیر خودش ادامه می دهد. 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه  گام های محکم این ملت برای منطقه و دنیا افتخار آفریده است بیان کرد: امروز این ملت رسالت خود را در دنیا تحقق خواهد بخشید و همانطور که اردوگاه شرق را نابود شد ، عنقریب شاهد نابودی اردوگاه لیبرالیسم و فروپاشی این قدرت پوشالی آمریکا بر اذنابش خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران ایمان آوردند و خدا هم دفاع خواهد کرد افزود: این جامعه از سه رکن رهبری ولایی و مکتب ولایی و مردم ولایت مدار تشکیل شده و بنابراین هیچ کس نمی تواند در این جامعه نفوذ کند.

 

دکتر جوکار در پایان با اشاره به اقدامات سید حسن نصرالله و حزب الله در منطقه گفت: انقلاب اسلامی سرزنده از شرق آسیا تا آمریکای لاتین حضور سرزنده دارد و  امروز خارج از مرزهای جغرافیایی  حضور یافته ایم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.