بازگشت به صفحه کامل
مدیر کمیته امداد شهرستان میبد خبر داد:

جمع‌آوری بیش از 400 میلیون ریال نذورات در عید قربان شهرستان میبد


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: همزمان با عید سعید قربان ، براساس آمار بیش از 400 میلیون ریال نذورات قربانی در شهرستان جمع‌ آوری و میان نیازمندان تحت پوشش توزیع شده است.

به گزارش میبد خبر، حسین زین الدینی مدیر کمیته امداد شهرستان میبد اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته به منظور احیای سنت های حسنه الهی و توسعه فرهنگ دینی در حوزه انفاق، کمیته امداد شهرستان میبد آماده دریافت نذورات قربانی مردم متدین و نیکوکار در سطح مناطق مختلف شهرستان بوده و این کمک ها میان نیازمندان و محرومان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد شهرستان میبد با بیان اینکه در روز عید قربان پایگاه‌های کمیته امداد در محل مصلی‌، میادین اصلی شهر و دفتر کمیته امداد در شهرستان‌ اقدام به دریافت کمک‌های مردمی کرده اند، افزود: مردم در روز عید سعید قربان طبق آمار مبلغ 408 میلیون و 592 هزار ریال نذورات قربانی و یک هزار و 22 کیلو گرم گوشت قربانی خود را به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت اهدا کردند.

زین الدینی با اشاره به اینکه در عید قربان سال گذشته 285 میلیون و 920 هزار ریال نذورات قربانی و 910 کیلو گرم گوشت قربانی در شهرستان جمع ‌آوری شده بود، گفت: امسال نذورات جمع‌آوری شده  بین هزار و 173 خانوار در قالب هزار و 679 نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان توزیع شده است.

وی در پایان اظهار داشت: درعید سعید قربان امسال با حضور پررنگ مردم خیر و نیکوکارشهرستان میزان نذورات و کمک های خیرین شهرستان در مقایسه با نذورات سال های مشابه رشد خیلی خوبی داشته است. 

انتهای پیام/اد

 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.