بازگشت به صفحه کامل


جلوه های حضور حماسی میبدی ها در راهپیمایی 22 بهمن+ تصاویر


مردم همیشه در صحنه و انقلابی میبد با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند.

به گزارش میبد خبر، مردم ولایتمدار شهرستان میبد با حضور حماسی و پر شور خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی در حماسه 22 بهمن 96 تجدید بیعت کردند.

در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در هرستان میبد از ساعت 9 صبح با تجمع مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان در مقابل بیت آیت الله اعرافی(ره) آغاز شد. 

پارک فلسطین مرکز اصلی تجمع مردمی جهت راهپیمایی با شکوه مردم میبد بود که با پیوستن گروههای مردمی ساعت 10 صبح راهپیمایی بی نظیر و چشمگیر مردم انقلابی شهرستان میبد به طرف امامزاده سید صدر الدین قنبر و جایگاه اصلی این تجمع مردمی برگزار شد.

«مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر آل سعمود مزدور»، «ما جان فدای رهبریم دشمن هر فتنه گریم»، «مگر بخواب ببینند دشمنان حرامی برجام دیگری را در حوزه دفاعی»، «ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم»، « در عزم ملت ما تحریم اثر ندارد آمریکای جهانخوار این را باید بداند» و « خواسته ملت ما تحقق وحدت است همدلی و اتحاد حافظ این نهضت است» از شعارهای اصلی این همایش عظیم مردمی در میبد بود.

همچنین مردم بصیر میبد با سر دادن شعار هایی نظیر «مرگ بر مفسد اقتصادی درود بر مدیران جهادی»، «این است شعار ملی حمایت عملی از تولیدات ملی» و «راه نجات اقتصاد کشور اقدامات جهادی عمل به امر رهبر» مطالبات اقتصادی و معیشتی خود را به گوش مسئولان رساندند.

اجرای سرود، سخنرانی و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه های این راهپیمایی عظیم مردمی بود.

مردم غیور میبد با حضور باشکوه و بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن 96 برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت کردند.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.