بازگشت به صفحه کامل

جشن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری و روز پرستار در میبد+ تصاویر


به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و بزرگداشت مقام پرستار مراسم جشنی با حضور فلاح فرماندار و برخی از مسئولین شهرستان وجمعی از پرستاران بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در تالار ونوس میبد برگزار شد.

به گزارش میبدخبر، حسین فلاح فرماندار میبد در این مراسم ضمن پاسداشت مقام پرستار، تقدیر از زحمات پرستاران را وظیفه مسئولین دانست و گفت: نباید این تقدیر و تجلیل فقط در روز پرستار صورت گیرد بلکه ما باید در تمام طول سال قدردان این قشر زحمتکش و ایثارگر باشیم.

 
وی افزود : نام پرستار با صبر و ایثار و از خودگذشتگی و مهربانی و عطوفت عجین است و مردم هرگز کسی را که سلامتی خود را برای بازگشت سلامتی دیگران به خطر می اندازد را فراموش نمی کنند.
 
دکتر محمد حسین زارع مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در سخنان کوتاهی  ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) بیان داشت: ما همه حضرت زینب کبری (س)  را عقیله بنی هاشم، اسوه صبر و استقامت و مظهر مهربانی و عطوفت می شناسیم اما علاوه بر اینکه تمام این القاب شایسته و برازنده مقام شامخ آن حضرت است پرستاری بازماندگان حرکت بزرگ عاشورا و مدیریت بحران پس از این واقعه شخصیت آن بزرگوار را متمایز کرده است.
 
 
در ادامه قهرمانی مدیر روابط عمومی حوزه معاونت درمان پیام دکتر نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خطاب به جامعه پرستاری استان را قرائت کرد.
 
دکتر آقایی سرپرست بیمارستان میبد نیز با تبریک این روز فرخنده از حضور گرم پرستاران و خانوادهای محترمشان و مسئولین محترم حاضر در مراسم قدردانی کرد.
 
 
در پایان این جشن، هدایایی به پرستاران نمونه تقدیم شد.
 
انتهای پیام/اد



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.