بازگشت به صفحه کامل

جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) در میبد+ تصاویر


به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج میبد و همزمان با شب میلاد امام زمان (عج) مراسم جشنی در مصلای آیت الله اعرافی(ره) برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، همزمان با شب میلاد امام زمان(عج) مراسم جشنی با سخنرانی حجت‌الاسلام روح‌ الله شاکری رئیس دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله شاکری رئیس دانشگاه معارف اسلامی قم در این مراسم بیان داشت: همه ادیان، مکاتب و حتی اسطوره‌ها  به پایان تاریخ و نجات انسان پرداخته‌اند اما با توجه به حجم بالای روایات و با استناد به ده‌ها آیه قرانی و صدها روایت، قرائت اسلام از نجات آخرالزمان منحصربه‌فرد است.

وی افزود: عده‌ای با دیدگاه‌های انحرافی، رواج ظلم و فساد را زمینه‌ساز فرج قلمداد می‌کنند و به همین دلیل با نهضت امام خمینی(ره) و تشکیل نظام اسلامی مخالف بودند و این در حالی است که با استناد به روایات فراوان و بحث‌های کلامی این نگاه مردود و باطل است.

این مدرس دانشگاه شناخت و معرفت نسبت به امام زمان(عج) و اهل‌بیت را تنها راه نجات بشریت دانست و اظهار داشت: با شناخت سیره ائمه معصومین و تبعیت از آن‌ها می‌توان سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کرد.

اجرای برنامه طنز، تقلید صدا و استندآپ کمدی،مولودی خوانی، قرعه کشی و اهدا جوایز به افرادی که اسم های مرتبط با امام عصر(عج)، مانند مهدی، مهدیه، مهدیار، محمد مهدی، امیرمهدی، نرگس، صالح و حجت داشتند از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.

غرفه عرضه کتاب های مهدویت با ۵۰ درصد تخفیف، غرفه کودک نیز در کنار این جشن بزرگ برپا شد.

این جشن بزرگ با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری، شورای اسلامی شهر، اداره اوقاف، واحد فرهنگی مصلی، فرمانداری و سازمان تبلیغات برگزار شد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.