بازگشت به صفحه کامل
همزمان با مبعث پیامبر اعظم(ص) برگزار شد؛

جشنواره گل محمدی همراه با آیین سنتی گلاب گیری میبد + تصویر


دومین جشنواره گل محمدی همراه با آئین سنتی گلاب گیری در مسجد النبی شهرک صنعتی جهان آباد شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، دومین جشنواره گل محمدی همراه با آئین سنتی گلاب گیری با حضور مسئولین استان یزد و شهرستان میبد و اقشار مختلف مردم در مسجد النبی شهرک صنعتی جهان آباد این شهرستان برگزار شد.

این جشنواره همراه با اجرای برنامه های متنوع صبح امروز از ساعت 9 الی 12 ظهر برگزار شد و از حواشی پر رنگ این مراسم رونمایی از سند توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی شهرستان میبد بود.

فرماندار میبد در این مراسم بیان داشت: با توجه به معضل کم آبی در استان و شهرستان کاشت گیاهان کم آب خواه دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

وی افزود: بحران کم آبی، یک بحران جهانی می باشد و ما باید با مدیریت صحیح و ترویج فرهنگ قناعت و صرفه جویی، در بخش کشاورزی و دیگر صنایع، موضوع آب را جدی بگیریم.

حسین فلاح ضمن در پایان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره اظهار داشت: امیدواریم این حرکتی که توسط دوستان آغاز شده ادامه دار بوده و بتوان در آینده نزدیک کشت گیاهان کم آبخواه و دارویی را در سطح وسیع انجام داد.

این جشنواره که با همت و همیاری مدیریت شهرک صنعتی، جهاد دانشگاهی و جهاد کشاورزی برگزار شد نشانگر نتیجه دادن فعالیتی است که در حوزه اقتصاد مقاومتی و همراه با تلفیق علم دانشگاهی و تلاش و همت و فعالیت حوزه صنعت می باشد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.