بازگشت به صفحه کامل
به مناسبت دهه مبارک فجر

جشنواره غذا با 264 گروه و بیش از 400 نوغ غذا در میبد برگزار شد


در این جشنواره که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد و همچنین حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان در سالن شهید شیرودی میبد برگزار شد بیش از 400 نوع غذای مختلف برای مسابقه آماده شده بود.

به گزارش خبرنگار میبدخبر: به مناسبت دهه مبارک فجر جشنواره ای از غذاهای رنگارنگ و متنوع میبدی توسط بانوان میبدی به رقابت گذاشته شد.

در این جشنواره که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد و همچنین حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان در سالن شهید شیرودی میبد برگزار شد با 264 گروه و بیش از 400 نوغ غذای مختلف برای مسابقه آماده شده بود.

انواع سالاد، آش محلی، نان محلی، سوپ، کوفته و غذاهای سنتی دیگر و همچنین فست فودهای خانگی مانند پیتزا، پیراشکی و ... به میزهای داخل سالن حال و هوای خاصی بخشیده بود.

حضور بیش از 500 خانم کدبانوی میبدی در این مسابقه باعث رونق بخشیدن خاصی به  این جشنواره شده بود.

سرآشپزهای رستوران زیتون و هتل سنتی حاج ملک برای داوری این مسابقه حضور پیدا کرده بودند. به گفته آنها انتخاب غذای برتر در میان این همه تنوع غذایی بسیار کار دشواری بود. در پایان مراسم حضار و شرکت کنندگان از غذاهای داخل سالن تست کردند.

در این جشنواره نکات ایمنی نیز توسط ماموران آتشی نشانی به حضار آموزش داده شد.

لازم به ذکر است 264 تندیس بادگیر از طرف رستوران زیتون، 5 جایزه ویژه از طرف رستوران حاج ملک، 20 جایزه از طرف شهرداری و شورای شهر اسلامی شهر میبد به برندگان این مسابقه اختصاص داده شد.

گفتنی است این مراسم با حضور هدایی شهردار میبد، سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر میبد، موحدی فرد رئیس آموزش و پرورش و برخی از مسئولین میبدی برگزار شد.

رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 3.0 stars out of 5.