بازگشت به صفحه کامل
به مناسبت هفته جهانی تغذیه؛

جشنواره "غذای سالم دانش ‏آموزی" در میبد برگزار شد+ تصاویر


به مناسبت هفته جهانی تغذیه جشنواره "غذای سالم دانش ‏آموزی" در آموزشگاه دخترانه امام حسین(ع) میبد برگزار شد.

به گزارش میبد خبر،  جشنواره غذای سالم با بیش از 80 نوع غذا در آموزشگاه دخترانه امام حسین(ع) توسط مدیریت و دانش آموزان این آموزشگاه و با حضور دکتر مهدی حفیظی رئیس شبکه بهداشت و درمان و علی اصغر دهقانپور معاونت اداره جهاد کشاورزی میبد برگزار شد.

دکتر حفیظی در حاشیه این جشنواره غذایی بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی و معرفی دانش آموزان با غذاهای سنتی و سالم و ترغیب آنان به مصرف این نوع غذاها و کاهش مصرف غذاهای فست فودی می باشد.

وی افزود: متاسفانه رغبت دانش آموزان به استفاده از فست فودها و غذاهای ناسالم بسیار زیاد است. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان میبد با بیان اینکه گرایش خانواده ها به غذاهای فست فودی سلامت دانش آموزان را به خطر می اندازد، گفت: ترویج تغذیه سالم و استفاده از غذاهای خانگی برای سلامت خانواده ها بسیار مهم است. در دنیای امروز مساله تغذیه و رابطه آن با سلامتی و بهداشت بدن اهمیت اساسی یافته است زیرا پایه و بنیان یک زندگی موفق و سرشار از تلاش و سازندگی را تشکیل می دهد.

وی اظهار داشت: این جشنواره در همین راستا و با همکاری مسئولین آموزشگاه و با مشارکت بیش از 120 دانش‌ آموز دوره متوسطه برگزار شد.

دکتر حفیظی در پایان تصریح داشت: جلب مشارکت و واگذاری برنامه ها با حضور دانش آموزان در ابعاد مختلف باید همواره مورد توجه مسئولان آموزش و پروزش و فعالان عرصه تعلیم و تربیت قرار گیرد.

درجوار این نمایشگاه دانش آموزان در کارگاههای آموزشی تدارک دیده شده با نحوه تهیه انواع غذای سالم آشنا شدند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.