Skip to Content



بی‌احتیاطی در استفاده از وسایل نفتی جان کودک 2 ساله‌ای در شهرستان بافق را گرفت.

به گزارش میبد خبر، حلما کارگران کودک ۲ ساله بافقی بر اثر خوردن نفت جان خود را از دست داد.

این کودک خردسال که توسط اورژانس 115 به بیمارستان ولیعصر (عج) اعزام شده بود نهایتا با وخامت حال عمومی بیمار به مرکز استان اعزام شد.

متاسفانه پس از طی دو روز، مسمومیت نفتی باعث مرگ این کودک شد.

انتهای پیام/

یزد رسا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


گزارش گزارش

محقق طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: در فصل پاییز به دلیل سرمای هوا بیماری‌های عصبی بیشتر خود را نشان می‌دهند که استفاده از گیاه دارویی «توتنک» برای مقابله با این بیماری‌ها توصیه می‌شود.
بازرس انجمن علمی بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران، با اشاره به ضرورت جلوگیری از ته دیگ سیب زمینی برشته شده، گفت: ته‌دیگ سیب زمینی در صورت طبخ نامناسب سرطان‌زا می‌شود.
کارشناسان به زنان توصیه می‌کنند برای پیشگیری از ابتلا به عفونت مجاری ادراری آب بنوشند.